اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

امیرعبداللهیان و همتای قطری ترور خبرنگار الجزیره را محکوم کردند

وزرای امور خارجه ایران و قطر در دیداری در تهران ترور «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه الجزیره توسط نظامیان صهیونیست را محکوم کردند.

امیرعبداللهیان و همتای قطری ترور خبرنگار الجزیره را محکوم کردند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (پنجشنبه) در جریان سفر امیر قطر به تهران، با همتای قطری خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزرای امور خارجه دو کشور در این دیدار، ترور وحشیانه «شیرین ابوعاقله»، گزارشگر شبکه الجزیره قطر را محکوم کردند و عدم اقدام جدی نهادهای بین المللی و حقوق بشری و همچنین استانداردهای دوگانه آنها در قبال نقض حقوق بشر در فلسطین و ترور هدفمند خبرنگاران را دلیل اصلی تداوم اقدامات تروریستی و وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در فلسطین دانستند.

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی  ایران و قطر با اشاره به اینکه این روزنامه نگار فلسطینی در هنگام شهادت، جلیقه خبرنگاری بر تن داشته است اعلام کردند، اقدام سبوعانه اسرائیل نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی مخالف آزادی بیان است و به دنبال پنهان کردن حقایق و جنایات تروریستی خود در فلسطین است.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار، شهادت خانم شیرین ابوعاقله را به خانواده وی، مردم مقاوم فلسطین، جامعه مسیحی و اصحاب رسانه تسلیت گفت و لوح یادبود شهادت این خبرنگار  فلسطینی را تسلیم وزیر خارجه قطر کرد تا تحویل خانواده ابوعاقله در فلسطین شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول