اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

برپایی میز خدمت در سامانه‌های ششگانه شرکت واحد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از برپایی میز خدمت در سامانه‌های شش‌گانه شرکت واحدخبر داد.

برپایی میز خدمت در سامانه‌های ششگانه شرکت واحد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، با توجه به تاکیدات شهردار تهران در خصوص برقراری ارتباط مستقیم شهروندان و کارکنان با مسئولان مجموعه شهرداری تهران برای پاسخ‌گویی بی‌واسطه به پیام‌های مردمی و درخواست‌های همکاران، میز خدمت اتوبوسرانی در سامانه‌‌های شش‌گانه شرکت واحد، برپا شد.

بهرام نکاحی،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه راه‌اندازی میز خدمت در سامانه‌های شرکت واحد به منظور بررسی، پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافران صورت گرفته است، گفت: شرکت واحد یک مجموعه مخاطب‌محور است و هر روز به صورت مستقیم با اقشار مختلف جامعه سر و کار دارد.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم ارتباط دوسویه با انبوه مخاطبان شرکت واحد، حتی برای یک روز نیز نباید دچار وقفه شود، اظهار کرد: به همین دلیل و در جهت تقویت ارتباط با شهروندان، نسبت به راه‌اندازی میز خدمت اقدام کرده‌ایم.

نکاحی با بیان اینکه شرکت واحد به منظور تعامل حداکثری با شهروندان و با هدف ارتقای خدمات‌رسانی به آنها، از همه ابزارهای ارتباطی بهره می‌گیرد، افزود: یکی از این ابزارها، ملاقات مستقیم و رودررو با شهروندان است که به واقع صاحبان اصلی شرکت واحد محسوب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد با تأکید بر اینکه با راه‌اندازی این سامانه، مسیرهای ارتباطی بیشتر و کوتاه‌تری برای اطلاع مستقیم و بدون واسطه از نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردمی از شرکت واحد فراهم خواهد شد، خاطرنشان کرد: به مردم عزیزمان این  اطمینان را می‌دهم که پیام‌های آنها بلافاصله بعد از ثبت، مورد بررسی، پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد.

گفتنی است، عموم شهروندان می‌توانند از روش‌های دیگری همچون سامانه ملاقات مردمی به نشانی Publicmeeting.tehran.ir، سامانه پیامکی 13700000916 و صندوق پست الکترونیکی شرکت واحد به نشانی bus@tehran.ir، خواسته‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنند تا پیگیری لازم از سوی مسئولان این شرکت صورت پذیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول