اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انهدام باند فروش نوزاد در فضای مجازی توسط پلیس فتای مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام باند 21 میلیارد ریالی کلاهبرداری مجازی با وعده فروش نوزاد توسط پلیس فتا استان خبر داد.

انهدام باند فروش نوزاد در فضای مجازی توسط پلیس فتای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار مرتضی میرزایی در جمع خبرنگاران از  از شناسایی و انهدام باند ۲۱ میلیارد ریالی کلاهبرداری مجازی با وعده فروش نوزاد توسط پلیس فتا استان خبر داد و اظهار کرد: در پی ایجاد صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر خرید و فروش نوزاد، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی گفت: در اجرای این ماموریت کارشناسان پلیس فتا استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی، موفق به شناسایی هشت نفر از گردانندگان این صفحات در استان‌های مختلف کشور شدند.

میرزایی اظهار کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی این افراد که با وعده خرید و فروش نوزاد در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از افراد متقاضی می‌کردند در عملیاتی غافلگیرانه به دام افتادند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی ۲۱ نفر از افراد متقاضی در استان مازندران و سایر استان‌های کشور به مبلغی بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال اعتراف کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول