اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تیراندازی به سمت جوان فلسطینی به ادعای انجام عملیات استشهادی+ویدئو

منابع فلسطینی گزارش دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی با ادعای تلاش برای انجام عملیات فداکارانه به سمت یک شهروند فلسطینی در قدس تیراندازی کرده‌اند.

تیراندازی به سمت جوان فلسطینی به ادعای انجام عملیات استشهادی+ویدئو

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی، عصر امروز (چهارشنبه)، از تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت یک شهروند فلسطینی خبر دادند.

منابع خبری گزارش دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند یک شهروند فلسطینی قصد انجام عملیاتی فداکارانه در محله قدیمی قدس اشغالی را داشته است.

بنابر گزارش رسانه‌ها، نیروهای رژیم صهیونیستی پس از تیراندازی به سمت این فرد، او را مجروح کرده‌اند.

 

 

 

این گزارش در حالی منتشر شده است که  «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه «الجزیره»، صبح امروز حین پوشش درگیری‌ها در شهر جنین از ناحیه سر هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.

منابع خبری امروز همچنین گزارش دادند که یک جوان فلسطینی دیگر با شلیک مستقیم نظامیان صهیونیست، در منطقه «جبل الطویل» در شهر «البیره» کرانه‌ باختری به شهادت رسیده است.

علاوه‌بر این، رسانه‌های فلسطینی خبر داده بودند که تعداد دیگری از خبرنگاران،  از جمله خبرنگار فلسطینی «علی السمودی» نیز در حین پوشش خبری امروز از وقایع جِنین بر اثر شلیک گلوله از سمت نظامیان اشغالگر به شدت زخمی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول