اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

35 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل برق‌رسانی به صنوف آلاینده بیرجند نیاز است

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان‌جنوبی گفت: حدود 35 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل برق‌رسانی به این پروژه مورد نیاز است.

35 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل برق‌رسانی به صنوف آلاینده بیرجند نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی دادگر، مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان‌جنوبی عصر امروز در جلسه بررسی چالش‌ها و مشکلات پروژه ایجاد سایت صنوف آلاینده مرکز استان اظهارداشت: در بحث تأمین زیرساخت برق برای این پروژه از سنوات قبل اقداماتی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: قبل از سال ۱۴۰۰ قریب به ۳ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۰ حدود ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در اختیار شرکت توزیع برق قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هفت دستگاه پست برق از محل اعتبارات قبل از سال ۱۴۰۰ در این سایت راه‌اندازی شده است، یادآور شد: بالغ‌بر هفت کیلومتر شبکه در سایت انجام شده است.

دادگر با بیان اینکه در حال حاضر نصب هشت دستگاه پست برای ای سایت برنامه‌ریزی شده است، افزود: همچنین ۹ دستگاه پست در سال ۱۴۰۰ در این سایت ایجاد شده که یک مورد در قالب دیون بوده است.

وی از اجرای دو دستگاه پست در قالب ۲۲۰ متر شبکه در این سایت خبر داد و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک این دو دستگاه نیز اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان‌جنوبی یادآور شد: حدود ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل برق‌رسانی به این پروژه مورد نیاز است.

دادگر با بیان اینکه به عنوان یکی از پروژه‌های سال جاری دنبال این پروژه هستیم، تصریح کرد: قبل از پایان اردیبهشت‌ماه عملیات اجرایی برق فشار قوی مورد نیاز پرفیل کاران و تراشکاران انجام می‌شود.

اجرای ۲۶ کیلومتر آبرسانی در محل سایت آلاینده بیرجند

مهدی هاشمی‌مقدم، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهارداشت: بالغ‌بر ۲۶ کیلومتر آبرسانی در محل سایت صنوف آلاینده بیرجند اجرا شده است.

وی ادامه داد: آخرین اقدامی که باید توسط شرکت آب و فاضلاب استان در رابطه با این پروژه صورت گیرد اتصال شبکه آب این سایت به خیابان انقلاب برای پایدار آب است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که شرکت آب و فاضلاب کنترل می‌کند جدا بودن آب چاه باران از آب چاه فاضلاب است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول