اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

اعزام تیم‌های ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به کردستان برای رسیدگی به مشکلات مردم

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به رسیدگی به امور ثبتی استان کردستان از اعزام تیم‌های تخصصی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به واحدهای ثبتی استان خبر داد.

اعزام تیم‌های ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به کردستان برای رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل قوه قضائیه؛ معاون رئیس قوه‌ قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر دو روزه به استان کردستان به منظور بررسی مشکلات ثبتی شهرستان قروه دقایقی پیش وارد این شهرستان شد و مورد استقبال خانواده شهدا، مقامات استان و شهرستان قرار گرفت.

حسن بابایی، معاون رئیس قوه‌ قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: در بحث سفر به کردستان بررسی آخرین وضعیت حدنگاری در لایه‌های منابع طبیعی و کشاورزی و همچنین صدور اسناد برای بافت روستایی در دستورکار قرار دارد.

وی با اشاره به رسیدگی به امور ثبتی مردم استان کردستان ادامه داد: هیات همراه برای تعیین تکلیف اراضی و صدور اسناد به واحدهای ثبتی کردستان اعزام خواهند شد.

بررسی مشکلات واحدهای ثبتی قروه، دهگلان و سنندج، دیدار با خانواده شهید ورمقانی، غبارروبی مزار شهدای سنندج، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سنندج، دیدار با علمای اهل سنت استان کردستان از برنامه‌های اولین روز رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان کردستان است.

گفتنی است، بابایی در دومین روز حضور در استان کردستان ضمن بازدید از واحدهای ثبتی منطقه یک، اجرای اسناد رسمی و اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری، دیدار با خانواده شهید برهان عالی سنندج، حضور در جلسه شورای استانی حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی کشور، نشست با روسای واحدهای ثبتی استان کردستان، نشست با نخبگان، جوانان و بسیجیان اداره کل ثبت کردستان و جلسه با هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران و سران دفاتر ازدواج و طلاق را در برنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول