اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش در دبیرستان ماندگار البرز/ حمایت از طرح ملی پویش علمی جهادی

طرح ملی تقویت بنیه آموزشی مدارس کم برخوردار با توجه به ظرفیت‌های آموزشی دبیرستان ماندگار البرز و تجارب مبتنی بر طرح‌های انجام شده در خصوص مناطق کم برخوردار اجرا می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در دبیرستان ماندگار البرز/ حمایت از طرح ملی پویش علمی جهادی

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با توجه به ظرفیت‌های آموزشی دبیرستان ماندگار البرز و تجارب مبتنی بر طرح‌های انجام شده در خصوص مناطق کم برخوردار، کمسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و تحقق عدالت آموزشی، خواستار تسری و تعمیم این طرح به سایر مناطق کشور به عنوان طرحی ملی جهت تقویت بنیه آموزشی مدارس کم برخوردار شد.

لذا امروز طی مراسم ویژه‌ای، با حضور وزیر آموزش و پرورش و منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس طی حکمی مریم سعدی به سمت مسؤول اجرایی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در طرح ملی پویش جهادی دبیران در دبیرستان ماندگار البرز،  جهت طراحی، مدیریت و سازمان دهی طرح مزبور، منصوب شد و ابلاغ وی توسط وزیر آموزش و پرورش اعطا شد.

نوری در طی این حضور بر لزوم حمایت همه جانبه از طرح مزبور تأکید کرد. سپس ضمن بازدید از استودیوهای دبیرستان ماندگار البرز و گفت‌وگو با دانش‌آموزان در فریضه نماز جماعت دبیرستان شرکت کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول