اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نصراصفهانی: افت فروغی بعد از المپیک طبیعی است/خدا را شکر بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد

سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: با تعویق بازی‌های آسیایی تمرکز ما روی جام جهانی مصر برای کسب سهمیه است.

نصراصفهانی: افت فروغی بعد از المپیک طبیعی است/خدا را شکر بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن نصراصفهانی در نشست خبری، درباره تعویق بازی‌های آسیایی و همین طور ادامه کار تیم ملی تپانچه، عنوان کرد: خدا را شکر این بازی‌ها به تعویق افتاد. من یک ماه است که برای دومین بار مسئولیت تیم را برعهده گرفتم. مسابقات جهانی نیاز بود که تیم اعزام شود تا نقاط ضعف و قوت تیم را بشناسیم و با آمادگی به بازی‌های آسیایی برویم.

سرمربی تیم ملی تپانچه عنوان کرد: با لغو این بازی‌ها سیاست ما تغییر کرد و حالا تمرکز روی جام جهانی مصر است که سهمیه المپیک پاریس در آن توزیع می‌شود. قرار است با تمام قوا در مسابقات آذربایجان شرکت کنیم، تیم را بشناسیم تا بچه‌ها برای مسابقات مصر آماده شوند. ۴ سهمیه در هر ماده توزیع می‌شود و تلاش ما این است که بتوانیم در همان مسابقه حداقل سهمیه را بگیریم. هدف اصلی ما این است در اوج آمادگی بچه‌ها در مسابقات شرکت کنند.

وی در خصوص عملکرد جواد فروغی طلایی المپیک کشورمان در مسابقات جهانی برزیل، خاطرنشان کرد: من در آن زمان حدود ۱۵ تا ۲۰ روز بود که تیم تپانچه را تحویل گرفتم. بعد از المپیک ۸ ماه تیم در مسابقه‌ای شرکت نداشت و باید بچه‌ها را در برزیل محک می‌زدیم. در همه ماده‌ها فینالیست داشتیم. فروغی هم مستثنی نیست و او به هدف اصلی خود در المپیک رسید اما افت بعد از المپیک طبیعی است. استارت مجدد نیاز به زمان دارد و ما باید حواشی را از او دور کنیم تا هدف‌گذاری جدیدی داشته باشد و بتوانیم فروغی را در المپیک پاریس در اختیار داشته باشیم. تمام ورزشکاران ما به جز ساعی یک طلای المپیک بیشتر ندارد.

سرمربی تپانچه درباره اینکه با طلای المپیک، نگاه به شما بیشتر است فکر می‌کنید این نتیجه در پاریس تکرار شود، یادآور شد: هرچقدر موفقیت‌ها در مسابقات بین‌المللی کسب کنیم انتظارات بیشتر می‌شود. ما سعی می‌کنیم رکورد بچه‌ها جزو ۱۰ نفر اول باشد و بتوانند به فینال راه پیدا کنند. در فینال هر اتفاقی ممکن است بیفتد، یک بار قرعه به نام ماست و یک بار به نام کشور دیگر اما بچه‌های ما این توان را دارند که بتوانند بدرخشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول