اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

واکنش‌ها به ماجرای سیلی خوردن ناظم مدرسه/ آموزش و پرورش: این موضوع را با تعیین وکیل پیگیری می‌کنیم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به فیلم منتشرشده از جسارت یکی از کسبه محل به ناظم مدرسه، گفت: پیام وزیر آموزش و پرورش را به ناظم مدرسه ابلاغ کردم، وزارت آموزش و پرورش با تعیین وکیل این اتفاق تلخ که تعرض به حریم مقدس مدرسه و تربیت است را تا حصول نتیجه و برقراری عدالت پیگیری حقوقی خواهد کرد.

واکنش‌ها به ماجرای سیلی خوردن ناظم مدرسه/ آموزش و پرورش: این موضوع را با تعیین وکیل پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، از روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که فردی در حال سیلی زدن به معاون یک مدرسه در حیاط مدرسه و در جلوی چشم دانش‌آموزان است.

صادق ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر، اظهار کرد: جسارت یک کاسب محل به ناظم دبستان در حضور دانش آموزان موجب ناراحتی و تکدر خاطر جامعه معلمان شد. وزارت آموزش و پرورش با تعیین وکیل این اتفاق تلخ که تعرض به حریم مقدس مدرسه و تربیت است را تا حصول نتیجه و برقراری عدالت پیگیری حقوقی خواهد کرد. با این معلم خدوم صحبت و دلجویی کرده و پیام وزیر را به ایشان ابلاغ کردم.

مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: در رابطه با فیلمی که تحت عنوان سیلی خوردن ناظم مدرسه در حال انتشار است عرض کنم این هنجار شکنی بین یکی از کسبه محل و معلم پرورشی مدرسه بوده است.

وی ادامه داد: حفظ کرامت و جایگاه مقدس فرهنگیان از اهم وظایف آموزش و پرورش و موضوع به جدیت در حال پیگیری می باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول