اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری مرحله اول آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن

مرحله اول هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله اول آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس مرحله اول هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.

محمد رمضانی فرد مدیرکل آموزش و سنجش حفظ سازمان دارالقرآن الکریم درخصوص برگزاری مرحله اول آزمون هفدهمین دوره آزمون‌های طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: مرحله اول دوره هفدهم روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.

وی گفت: محل برگزاری این آزمون در تهران، به صورت متمرکز و در دانشگاه امیرکبیر و در سایر استان‌ها نیز بر اساس حوزه امتحانی مشخص شده در کارت آزمون، برگزار می‌شود.

رمضانی درخصوص منبع این مرحله از آزمون گفت: در مرحله اول، از ترجمه‌های رایج قرآن کریم آزمون به عمل خواهد آمد.

مدیرکل آموزش و سنجش حفظ سازمان دارالقرآن الکریم در ادامه اظهار کرد: زمان دریافت کارت آزمون تا روز پنجشنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه خواهد بود و از حافظان گرامی درخواست داریم تا زمان دریافت کارت آزمون خود را به ساعت و روزهای پایانی موکول نکنند.

وی همچنین ضمن تأکید بر مطالعه آیین‌نامه طرح ارزیابی گفت: لازم است حافظان گرامی آیین‌نامه را به دقت مطالعه کنند تا در فرایند دوره با مشکل روبرو نشده و مطلع باشند که در چه مواردی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

آزمون‌های تخصصی طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی بوده و توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول