اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

گران کردن بنزین در دستورکار دولت نیست

وزیر نفت گفت: در طرح جدید دولت برای عادنه‌سازی نظام توزیع یارانه‌ها، بحثی درباره افزایش قیمت بنزین نیست.

گران کردن بنزین در دستورکار دولت نیست

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، جواد اوجی وزیر نفت امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در طرح جدید دولت برای عادنه‌سازی نظام توزیع یارانه‌ها، بحثی درباره افزایش قیمت بنزین نیست. همان‌طور که رئیس جمهور اعلام کرد، هیچ‌گونه تغییر قیمتی در نان، بنزین و دارو نخواهیم داشت.

وزیر نفت در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا اموال خود را در سامانه‌ ثبت اموال مسئولان‌ ثبت کرده یا نه؟ گفت که لیست اموالش را در این سامانه ثبت و اعلام کرده‌ است.

وزیر نفت درباره برنامه ایران برای افزایش فروش نفت با توجه به کاهش خرید نفت از ایران توسط چین و گرایش به سمت روسیه، گفت: خوشبختانه ما کاهشی در بحث خرید نفت نداشتیم و هر روز هم پیگیر هستیم و مشتریان، بازارها و ظرفیت‌های جدید را پیدا می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: سفر اخیر من به آمریکای لاتین، سفر خوبی بود و خوشبختانه در این سفر نیز بازارهای خوبی هم در بحث صادرات نفت و هم در بحث صدور خدمات فنی و مهندسی و هم‌چنین استفاده از ظرفیت پالایشگاه‌های این کشورها پیدا کردیم و قطعاً در بحث صادرات نفت تحول خوبی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول