اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تمام نگاه‌ها به حساس‌ترین بازی هفته انگلیس/ گواردیولا، کلوپ را امیدوار می‌کند؟

امشب در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس ، منچسترسیتی در مولینکس میهمان ولوز خواهد بود تا حساس‌ترین دیدار هفته جزیره برگزار شود.

تمام نگاه‌ها به حساس‌ترین بازی هفته انگلیس/ گواردیولا، کلوپ را امیدوار می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب بازی معوقه هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 23  و 45 دقیقه، منچسترسیتی میهمان ولورهمپتون در ورزشگاه مولینکس خواهد بود.

دیداری بسیار مهم که می‌تواند امیدهای لیورپول برای قهرمانی را افزایش دهد. قرمزهای مرسی‌ساید دیشب به سختی از سد استون‌ویلا گذشتند تا با منچسترسیتی هم‌امتیاز شوند. آنها امیدوارند گرگ‌ها بار دیگر مقابل پپ به برتری دست یابند و یک هدیه بزرگ برای قهرمانی به آنها به ارمغان بیاورند.

*لیورپول یا سیتی؛ چه تیمی قهرمان خواهد شد؟

اکنون منچسترسیتی با یک بازی کمتر، 86 امتیاز و تفاضل گل 68 در صدر قرار دارد و لیورپول با 86 امتیاز و تفاضل گل 65 در جایگاه دوم قرار گرفته است.

لیورپول سه شنبه هفته آینده میهمان ساوتهمپتون است و منچسترسیتی باید در لندن به مصاف وستهام برود. سرنوشت قهرمانی در این 2 و 3 بازی باقی‌مانده مشخص خواهد شد و باید دید از بین ولوز، استون ویلا و وستهام، کدام تیم می‌تواند ترمز منچسترسیتی را بکشد و به لیورپول هدیه قهرمانی بدهد.

*امید لیورپولی‌ها به ولورهمپتون

ولورهمپتون هفته گذشته مقابل چلسی به تساوی 2 بر 2 رسید و امیدوار است در اینجا نیز تاریخ‌ساز شود و مقابل منچسترسیتی امتیاز بگیرد.

البته اوضاع برای منچسترسیتی بسیار خوب است. آنها 16 بازی اخیر در خارج از خانه را نباختند و آمار 13 پیروزی و 3 تساوی را به ثبت رساندند. تیم گواردیولا در 4 بازی اخیر خود، 3 یا بیش از 3 گل به ثمر رسانده و به شدت آماده است. سیتی در این فصل بیش از هر تیمی در انگلیس در مسابقات خارج از خانه موفق‌تر بوده و توانسته 42 امتیاز ارزشمند بدست آورد.

آمارها از برتری سیتی حکایت می‌کنند اما همه چیز در داخل مستطیل سبز مشخص خواهد شد. کلوپ چشم‌انتظار یک درخشش از جانب تیم برونو لاژ است.

*رائول خیمنز؛ ستاره بزرگ گرگ‌ها مقابل پپ

گرگ‌ها نشان دادند در مولینکس تیم قدرتمندی هستند و امیدوارند به این آمارهای درخشان گواردیولا پایان بدهند.

رائول خیمنز بزرگترین سلاح ولورهمپتون در این مسابقه است. این بازیکن مکزیکی در 6 بازی اخیر مقابل منچسترسیتی آمار درخشان 2 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده است.

امشب ساعت 23 و 45 دقیقه تمام نگاه انگلیس به سوی ولوز خواهد بود تا شاهد تقابل گواردیولا و لاژ باشند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول