اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

همه کمک کنیم که شیرینی ساماندهی یارانه‌ها به تلخی تبدیل نشود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به کلید خوردن طرح اصلاح ارز ترجیحی و ساماندهی یارانه‌ها گفت: همه باید کمک کنیم که شیرینی این تصمیم به تلخی تبدیل نشود.

همه کمک کنیم که شیرینی ساماندهی یارانه‌ها  به تلخی تبدیل نشود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان‌دستور با اشاره به مذاکرات جاری ایران و 4+1 در موضوع هسته‌ای اظهار داشت: از دولتمردان که در مذاکرات هسته‌ای از منافع ملی صیانت می‌کنند تشکر می‌کنم و درخواست دارم که در گزارش‌دهی به مردم از ادبیات سیاسی دشمن استفاده نکنند.

وی در توضیح این نکته گفت: نمونه ادبیات دشمن در مذاکرات، عبارت بازگشت ایران به برجام است؛ در حالی که ما از برجام خارج نشدیم که حالا به آن بازگردیم و این آمریکایی‌ها بودند که از برجام خارج شدند و غربی‌ها نیز به تعهدات خود عمل نکردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: عقل و منطق حکم می‌کند که آنها امروز تحریم‌ها را بردارند تا ما به تعهداتمان بازگردیم، اما واقعیت این است که آنها می‌خوهند با هیاهو و جنجال حقیقت را پنهان کنند.

رضوانی در ادامه به شرایط کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ما مفتخر به حمایت از جناب آقای رئیسی هستیم و خدا را شکر می‌کنیم که ایشان ریل خدمتگذاری دولت را تغییر داده‌اند. 

وی با بیان اینکه دوسوم مجلس از ایشان برای حضور در انتخابات دعوت کرد، تصریح کرد: دوران چهار ساله آینده با فضای انتخاباتی ادامه خواهد یافت چرا که این دولت مورد پسند غربگرایان نیست. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین به موضوع حذف ارز ترجیحی و اصلاح آن اشاره کرد و افزود: همه می‌دانند که من موافق حذف ارز ترجیحی با این شرایط نبوده‌ام و اقناع مردم و هماهنگی همه قوا و آمادگی زیرساخت‌ها را لازم می‌دانستم، اما حالا که با 10 برابر شدن یارانه‌ها این طرح کلید خورده، همه باید کمک کنیم تا شیرینی این تصمیم به تلخی تبدیل نشود.

ادامه دارد . . .

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول