اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حضور شرکت‌های ایرانی در کنفرانس بازسازی سوریه با هماهنگی نمایشگاه اصفهان

سومین کنفرانس بازسازی سوریه با عنوان افق‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در تاریخ 4 تا 7 خرداد ماه سال جاری (25 تا 28 می 2022) در شهر دمشق برگزار می‌شود و نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به عنوان هماهنگ‌کننده شرکت‌های ایرانی برای حضور در این کنفرانس فعالیت خواهد کرد.

حضور شرکت‌های ایرانی در کنفرانس بازسازی سوریه با هماهنگی نمایشگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، شفیق دیوب، سفیر کشور سوریه در جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر ضرورت حضور گسترده شرکت‌ها به ویژه بخش خصوصی ایران در کنفرانس بازسازی سوریه اظهار کرد: سومین کنفرانس بازسازی سوریه با عنوان افق‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، فرصت بسیار مناسبی است تا شرکت‌های خصوصی ایرانی در آن با زمینه‌های جدید و گسترده سرمایه‌گذاری در سوریه آشنا شوند و سهم قابل توجهی از بازسازی این کشور را به خود اختصاص دهند.

وی با اشاره به قانون جدید سرمایه‌گذاری کشور سوریه گفت: این قانون با در نظر گرفتن ‌های گمرکی، تسهیلات، حمایت‌ها و ضمانت سرمایه‌گذاری، زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در سوریه تسهیل کرده است.

در همین راستا و با هدف ایجاد بستر مناسب برای معرفی پتانسیل‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی، شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، برپایی پاویون ملی ایران در هفتمین نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه را در تاریخ ۶ تا ۱۰ مهر ۱۴۰۱ (۲۸ سپتامبر تا ۲ اکتبر ۲۰۲۲) در دستور کار قرار داده است.

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان همچنین هماهنگی‌های لازم برای حضور شرکت‌های ایرانی در کنفرانس بازسازی سوریه را نیز انجام خواهد داد.

شرکت‌های متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این کنفرانس و نمایشگاه می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۳۱۳۲۶۱۱۶۱۴ و ۰۹۱۲۹۴۷۹۲۶۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول