اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پرداخت تسهیلات حمایتی به شرکت‌های فعال حوزه فاوا خراسان‌جنوبی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی از پرداخت تسهیلات حمایتی به شرکت‌های فعال حوزه فاوا در استان خبر داد.


پرداخت تسهیلات حمایتی به شرکت‌های فعال حوزه فاوا خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی عصر امروز در نشست با شرکت‌های فعال حوزه فاوا  و مدیران دفاتر پیشخوان استان، اظهار داشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حمایت از شرکت‌های فعال حوزه فناوری اطلاعات و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در قالب طرح‌های مختلف، تسهیلاتی ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: از محل منابع بند «الف و ب» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، تسهیلاتی برای اعطا به شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و همچنین دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی که دارای پروانه حقوقی می‌باشند، تخصیص داده شده تا بتوانند طرح‌های فناورانه خود را اجرایی کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی اضافه کرد: این تسهیلات در قالب حمایت از توسعه اشتغال در شرکت‌های فعال حوزه فاوا شامل شرکت‌های نوپا و غیرنوپا، حمایت از توسعه پلتفرم‌های کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، حمایت از آموزش، توانمندسازی و کاریابی نیروی انسانی و برگزیدگان رویدادهای نوآوری در حوزه فاوا، حمایت از توسعه بسترهای آنلاین ارائه محصولات و خدمات در واحدهای صنفی و کسب‌وکارهای متداول و سنتی، حمایت از طرح‌های ملی ویژه، تأمین سرمایه در گردش شرکت‌های فناوری اطلاعات و حمایت از توسعه فعالیت‌های دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی قابل پرداخت است.

بهی به هدف از پرداخت این تسهیلات اشاره کرد و یادآور شد: هدف از پرداخت این تسهیلات توسعه اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات و حمایت از شرکت‌های این حوزه است و نرخ بهره تسهیلات مذکور ۱۰ درصد و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات ۳۶ ماه پس ازدوره تنفس یکساله خواهد بود.

وی با بیان اینکه سهم استان در این مرحله از پرداخت تسهیلات حدود ۳۱ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی و همچنین شرکت‌های حوزه فاوا استان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت این تسهیلات به پایگاه اینترنتی این اداره کل به آدرس skh.ict.gov.ir مراجعه یا با شماره ۳۲۴۲۷۳۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول