اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

انتقاد رئیس هیات بسکتبال خوزستان از فدراسیون: چرا به دنبال حذف ما هستید؟

رئیس هیات بسکتبال خوزستان با انتقاد از فدراسیون برای حذف تیم این شهرش از لیگ برتر گفت: هدف‌مان حمایت از جوانان است، چرا به دنبال حذف ما هستید؟

انتقاد رئیس هیات بسکتبال خوزستان از فدراسیون: چرا به دنبال حذف ما هستید؟

مجتبی پیرعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه فدراسیون بسکتبال اعلام کرده تیم خانه بسکتبال خوزستان به لیگ دسته اول سقوط کرده است، اظهار داشت: به نظر من مطرح کردن این مسائل بیشتر به یک شوخی شبیه است چرا که شما حداقل در 10_15 سال گذشته یکبار هم نمی‌توانید پیدا کنید که یک تیم در بسکتبال به دسته اول سقوط کرده باشد. من همین الان اطلاع موثق دارم که چند تیم قرار نیست در لیگ برتر شرکت کنند، آن وقت با این شرایط چطور یک تیم را حذف می‌کنید؟ مگر اینکه از حذف کردن هدف خاصی داشته باشید. متأسفانه دوستانی در فدراسیون بسکتبال که خوزستانی هم هستند به این مسائل می‌پردازند و از مطرح کردن آن خوشحال می‌شوند، اما مطمئن باشید که این اتفاق نخواهد افتاد و امسال با شرایط بسیار متفاوت و بهتری در لیگ برتر حاضر خواهیم شد. 

رئیس هیأت بسکتبال خوزستان گفت:‌کدام هیأت بسکتبال در ایران را می‌بینید که در لیگ برتر تیمداری کند؟ ما بدون حمایت این بچه‌ها را به لیگ برتر آوردیم و هدف ما این بود که جوان‌ها تجربه کسب کنند. حتی تأکید کردیم که برد و باخت مهم نیست چون ما دنبال کار پایه‌ای هستیم و نگاهمان بلندمدت است. برای ما سخت نبود که ۳,یا ۴ بازیکن کمکی در ترکیب تیم داشته باشیم تا نتایج بهره بگیریم، اما هدف ما انجام کار پایه ای و بلند مدت بوده و نه کار مقطعی و در عمل ثابت کردیم، چرا که روند رو به رشد تیم ما با میانگین سنى 20 سال مؤید این موضوع است. اما این مهم برای خیلی ها قابل درک نیست و اساسا کار پایه و اصولی برایشان اهمیتی ندارد.

پیرعباسی در مورد اینکه آیا با داوری رئیس فدراسیون در این خصوص صحبت کرده‌اید یا خیر، گفت: طی دو ماهی که او رئیس فدراسیون شده، برای اولین‌بار دو شب قبل صحبت کردم، اما نتیجه آن‌چنانی نداشت. فکر نمی‌کنم نظر شخص خود او این باشد که تیم ما به دسته اول سقوط کند، بلکه افراد دیگر این تصمیمات را می‌گیرند. البته او قول مساعد داد که به مسئله ورود کنند. 

وی با طرح این سوال که  چطور اعلام کردند که تیم ما به لیگ دسته اول سقوط کرده است، عنوان کرد: مگر ما با همه تیم‌ها بازی کردیم که عملکرد فنی مشخص شود؟ چطور آنها به این نتیجه رسیدند که اکسون، رعد پدافند یا صنایع هرمزگان از ما قوی‌تر است؟ وقتی مسابقات در 2 گروه متفاوت برگزار می‌شود چگونه امتیازات گروه‌ها  با هم همسنگ می‌شود؟ مگر همه تیم ها با هم بازی کردند. چطور می‌توانند ادعا کنند که اگر ما با تیم‌های پایینی جدول مقابل بازی می‌کردیم برنده نبودیم. این مسائل بیشتر شبیه شوخی است و بسیار خنده دار.

رئیس هیات بسکتبال خوزستان ادامه داد: ضمنا صورتجلسه  لیگ کجاست؟ باید قانونی وجود داشته باشد که بتوان به آن استناد کرد. توجه کنید از گروه ما 3 تیم در 4 تیم نهایی بودند، آن وقت 2 تیم از گروه ما سقوط کند که بعضی آقایان خوشحال شوند. هرگز این اتفاق نخواهد افتاد چرا که هم غیرقانونی است هم غیرفنی. در این شرایط فدراسیون باید به فکر حل مشکلات و ایجاد همدلی باشد. به نظر من این تصمیمات فردی و برای خوشحالی یک عده خاص است. مگر ما کار اشتباهی کردیم که یک عده جوان را در خوزستان حمایت کردیم؟ اگر این تصمیماتی که گرفته می‌شود با هدف و برنامه نیستف پس چیست؟ چرا دنبال حذف بسکتبال خوزستان هستید؟ ما چراغ بسکتبال را در این استان روشن کردیم. در مجموع جواد داوری به عنوان رئیس فدراسیون یا باید مسئولیت این کار را بپذیرد یا از لحاظ فنی ما را توجیه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول