اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری باند سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری باند 4 نفره سارقان داخل خودرو با 25 فقره سرقت به ارزش 3 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

دستگیری باند سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابراهیم محمودی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول گزارشات متعدد سرقت داخل خودرو و خودرو از نقاط مختلف شهر تبریز رسیدگی به پرونده‌ها در دستور کار، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با برسی پرونده‌ها و آثار به جا مانده از متهمان در صحنه‌های سرقت تعداد 4 نفر متهم در این خصوص شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهمان به 25 فقره سرقت داخل خودرو و یک دستگاه خودرو اعتراف که در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه گفت: با تکمیل تحقیقات از متهمان تعداد 3 نفر مالخر که اقدام به خرید اموال مسروقه کرده بودند دستگیر و به همراه متهمان به مراجع قضائی تحویل شدند.

محمودی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش اموال مسروقه کشف شده بیش از 3 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: برای جلوگیری از سرقت داخل خودرو از رها نمودن خودرو خود در معابر و نقاط خلوت خودداری نموده و از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول