اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، محمود نیک دهقان به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو منصوب شد

اخبار شرکت‌ها ؛ ایکوپرس- در حکم صادر شده، بر سامان‌دهی راهبری مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل به نحوی که منجربه ارتقای تصویر ایران خودرو به عنوان محبوب‌ترین برند ایرانی در حوزه صنعت خودروی کشور شود، تعامل و ارتباط اثربخش با کارکنان و تمامی ذی‌نفعان، بهره گیری از ظرفیت‌های تمامی رسانه‌ها به منظور انعکاس بهینه اقدامات انجام شده و همچنین مدیریت هزینه و رشد و توسعه سرمایه انسانی خبره، متخصص و دانشگر در راستای ارزش آفرینی و تحقق اهداف و استراتژی‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو تاکید شده است.

نیک دهقان دارای مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی صنایع است و سوابقی همچون مدیریت ارتباطات شرکت زامیاد، بازرگانی امدادخودروسایپا و سوابق متعدد مدیریتی و اجرایی در شرکت‌های پارس‌خودرو، مرتب‌خودرو، لیزینگ ایران خودرو و ایکوپرس را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول