اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آیا مجلس یازدهم عنوان انقلابی‌ترین مجلس را برای خود حفظ می‌کند؟

نماینده دامغان در مجلس با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب برای قانونمندکردن فضای مجازی گفت: آیا مجلس یازدهم با لبیک‌گویی به رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان عنوان انقلابی‌ترین مجلس را برای خود حفظ خواهد کرد؟

آیا مجلس یازدهم عنوان انقلابی‌ترین مجلس را برای خود حفظ می‌کند؟

علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: سال 1390 شورای عالی فضای مجازی توسط رهبر معظم انقلاب جهت بهره‌مندی از فرصت‌های فضای مجازی و مقابله با آسیب‌ها تأسیس شد.

وی افزود: هشت سال مطالبه رهبر انقلاب از شورای عالی فضای مجازی نسبت به قانونمندسازی فضای مجازی؛ متأسفانه نتیجه‌ای دربرنداشت.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال 98 و با روی کار آمدن مجلس یازدهم، امام خامنه‌ای از آن به عنوان «انقلابی‌ترین مجلس» تعبیر کردند و در اولین دیدار قانونمندسازی فضای مجازی را با قید فوریت، از مجلس مطالبه کردند. امام خامنه‌ای در دیدار نمایندگان مجلس در تاریخ 22 تیر 1399 فرمودند: «اولویت» را به «مسائل کلیدی» بدهید؛ مسئله «مدیریت فضای مجازی» جزو مسائل مهم ما است که این مسئله، مسئله بلندمدت هم نیست؛ مسئله «کوتاه‌مدت» و «میان‌مدت» و جزو مسائل نزدیک ما است. 

علیزاده خاطرنشان کرد: این سخن بدان معنی بود که اولاً، مدیریت فضای مجازی از جمله «مسائل کلیدی و دارای اولویت» است؛ ثانیاً، در «کوتاه‌مدت» باید چاره‌ای برای آن اندیشید؛ ثالثاً، این تکلیف برعهده «مجلس» است.

وی افزود: این مطالبه مهم رهبر انقلاب پس از دو سال کش و قوس در قالب طرح قانونمندسازی فضای مجازی (طرح صیانت) در حالی که به مرحله نهایی تصویب رسیده بود، متأسفانه توسط رئیس محترم مجلس به شورای‌عالی فضای مجازی ارجاع داده شد و عملاً طرح ساماندهی فضای مجازی کنار گذاشته شد، چون شورای عالی فضای مجازی همان مجموعه‌ای است که نزدیک 10 سال مطالبه رهبر معظم انقلاب را با وقاحت تمام بی‌نتیجه گذارده بود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از این اقدام مجلس، رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان با ایشان در پاسخ دانشجویی که خواستار پس گرفتن عنوان انقلابی از مجلس یازدهم شده بود، نه تنها عنوان انقلاب‌ترین مجلس را تکرار نفرمودند، بلکه با عتاب پدرانه‌ای مجلس را دارای اشکال دانستند.

وی افزود: اکنون ما هستیم و مطالبه مقام معظم رهبری؛ آیا مجلس یازدهم با لبیک‌گویی به رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان عنوان انقلابی‌ترین مجلس را برای خود حفظ خواهد کرد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول