اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فاطمی: استقلال 90 درصد مسیر قهرمانی را طی کرده است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با حریف‌های نسبتا آسان‌تری که استقلال در مسیر دارد فکر می‌کنم 90درصد راه قهرمانی را طی کرده است.

فاطمی: استقلال 90 درصد مسیر قهرمانی را طی کرده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرار فاطمی پیشکسوت باشگاه استقلال بعد از برتری یک بر صفر پسران آبی مقابل شهر‌خودرو گفت: قسمت شد بعد از مدت‌ها به ورزشگاه بیایم. بازی جذاب و پرموقعیتی بود و  هر چه از بازی گذشت فشار روی استقلال بیشتر شد.

وی افزود: استقلال در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی ایجاد و خوشبختانه تعویض‌های فرهاد مجیدی جواب داد و آرمان رمضانی گل تا شانس قهرمانی استقلال بیشتر شود.

فاطمی در مورد وقت تلف کردن بازیکنان شهر خودرو گفت: یک مقداری از وقت تلف کردن بازیکنان حریف طبیعی بود و آنها سعی کردند بازی را آرام کنند. این امری است که در فوتبال دنیا هم رخ می‌دهد.

پیشکسوت استقلال در مورد قهرمانی شاگردان مجیدی اظهار داشت: با فاصله 6 امتیازی که با پرسپولیس ایجاد شد  و حریف‌های نسبتا آسان‌تری که استقلال در مسیر دارد فکر می‌کنم 90درصد راه قهرمانی را طی کرده است.

وی در مورد قهرمانی استقلال بدون شکست گفت: اگر تیم همین روند را ادامه دهد و 2 بازی پیش‌رو که مقداری سخت تر است را با برد سپری کند قهرمانی بدون شکست دور از دسترس نیست.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول