اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

اعتراف نتانیاهو به ناتوانی رژیم صهیونیستی مقابل ایران

نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی به ناتوانی تل آویو مقابل ایران و حماس اعتراف کرد.

اعتراف نتانیاهو به ناتوانی رژیم  صهیونیستی مقابل ایران

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، نخست وزیر سابق رژیم موقت صهیونیستی و رئیس حزب لیکود، ضمن بیان مجدد تعهد  در سرنگونی کابینه کنونی این رژیم گفت که  تل آویو مقابل ایران و گروه حماس ناتوان است.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم موقت صهیونیستی در نشست فراکسیون لیکود، با حمله به کابینه این رژیم گفت که تل آویو نمی‌تواند علیه تهدیدات امنیتی ایران و حماس بایستد.

نتانیاهو مدعی شد: «ایران به لطف یک توافق بین‌المللی ارتقا  یافته توسط دولت کنونی آمریکا، عجله دارد تا خود را به سلاح اتمی علیه اسرائیل مسلح کند و کابینه اسرائیل هم سکوت اختیار کرده است.»

رئیس حزب لیکود افزود: «این کابینه ضعیف و متقلب همان طور که در مبارزه با تروریسم حماس ناتوان است،  قادر نیست حتی برای لحظه‌ای برابر سیاست‌های منفعل دولت آمریکا علیه ایران بایستد.»

نتانیاهو گفت که تصمیمات «نفتالی بنت» نخست‌وزیر و «یائیر لاپید» وزیر خارجه به آنچه از دهان «منصور عباس» رهبر حزب «فهرست متحد عربی» و دوستانش که در انتظار دستورات سران حماس هستند، بستگی دارند.

نخست‌وزیر سابق رژیم موقت صهیونیستی روزهای گذشته نیز با انتقاد از کابینه فعلی تل‌آویو اظهار داشت که جنبش «حماس»، دولت کنونی اسرائیل را ضعیف می‌بیند.

 نتانیاهو در  توییتی نوشت: «جنبش  حماس، کابینه فعلی را ضعیف می‌بیند؛ باید فوراً کابینه قوی و ملی به ریاست من تشکیل شود تا امنیت را بازگرداند.»

پیش از این نیز نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در اعتراضاتی که طرفداران حزب راست‌گرای صهیونیستی در مقابل دفتر نفتالی بنت برگزار کرده بودند، شرکت کرده و خواستار استعفای کابینه کنونی تل‌آویو شده بود.

این انتقادات و حملات نتانیاهو به بنت در حالی انجام می‌شود که روز جمعه و در آخرین عملیات شهادت‌طلبانه در منطقه «العاد» نزدیک تل‌آویو، سه صهیونیست کشته و شماری مجروح شدند.

پیش از این «یحیی السنوار» طی سخنانی از مردم فلسطین و غزه درخواست کرده بود تا عملیات‌های مقاومتی در تل‌آویو را ادامه دهند و این عملیات‌ها پاسخی به تجاوز‌های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول