اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش بازیکن ذوب‌آهن به هجمه‌های وارد شده به مهدی تارتار

بازیکن ذوب‌آهن گفت:‌ یک هفته به ما و آقای تارتار فشار وارد کردند اما خدا را شکر که سربلند از زمین بیرون آمدیم.

واکنش بازیکن ذوب‌آهن به هجمه‌های وارد شده به مهدی تارتار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد خدابنده‌لو بازیکن تیم ذوب‌آهن درباره بازی با پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم پرسپولیس را تحت فشار قرار دادیم. ما به گل رسیدم و حتی روی ضد حملات فرصت زدن گل‌های دیگر را هم داشتیم اما در نیمه دوم پرسپولیس به عنوان قهرمان پنج دوره اخیر لیگ ما را تحت فشار گذاشت و حتی گل زد. با این حرف و حدیث‌ها و فشارهایی که بود همین تساوی هم برای ما خوب است.

وی درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه ادامه داد: خیلی خوشحالیم که هواداران دوباره به ورزشگاه برگشتند از تک تک هواداران قدردانی می‌کنم. آنها از ابتدای فصل از ما حمایت کردند. آنها در روزهای بد هم از ما حمایت کردند و باید قدردان آنها باشیم. امیدوارم حمایت آنها ادامه‌دار باشد تا به خواسته‌ای که کادر فنی دارد، برسیم.

بازیکن ذوب‌آهن درباره تعویضش در این بازی و اینکه مصدوم شده بود یا این تعویض تاکتیکی بوده است، عنوان کرد: مصدومیتی در کار نبود بلکه تعویض من یک کار تاکتیکی بود. هیچ مشکل غیر فنی در این خصوص وجود نداشت. 

خدابنده‌لو در مورد فشارهایی که روی کادر فنی ذوب‌آهن در این هفته وارد شده بود، گفت:  این حرف و حدیث‌ها هم ما را تحت فشار گذاشته بود و هم آقای تارتار را؛ اتهامات زیادی به ما زدند اما خوشبختانه به خاطر نام باشگاه ذوب‌آهن و خود آقای تارتار سربلند شدیم

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول