اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بارسلونا مصمم به جذب لواندوفسکی

رسانه آلمانی از تصمیم جدی بارسلونا برای جذب مهاجم بایرن خبر داد.

بارسلونا مصمم به جذب لواندوفسکی

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «بیلد» آلمان در گزارشی اعلام کرد باشگاه بارسلونا همچنان به دنبال جذب رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ است.

قرارداد ستاره لهستانی با باوارایی ها در سال 2023 به پایان می رسد. در مقابل بارسلونا برای تقویت خط حمله اش به دنبال جذب یک مهاجم تراز اول مثل لواندوفسکی است.

بارسلونا آماده است تا مذاکرات را بایرن آغاز کند. از طرف دیگر رابرت لواندوفسکی هم دوست دارد تجربه جدیدی داشته باشد به همین خاطر قصد ترک بایرن را دارد.

ژاوی سرمربی بارسلونا چراغ سبز را برای جذب لواندوفسکی روشن کرده به همین خاطر یوردی کرایف مدیر باشگاه بارسلونا با مدیران باشگاه بایرن در این زمینه وارد مذاکره شده است.

مدیران بارسلونا مطمئن هستند لواندوفسکی در تابستان پیش رو پیشنهاد تمدید قرارداد با بایرن را رد می کند و حاضر نیست در بایرن بماند.

به همین خاطر باشگاه بارسلونا آماده است تا با پرداخت 40 میلیون یورو مهاجم لهستانی را به خدمت بگیرد. لواندوفسکی در سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول