اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

چاپ چهارم «چمدان‌های باز» به نمایشگاه کتاب می‌آید

کتاب چمدان‌های باز نوشته سیدمحسن روحانی به چاپ چهارم رسید. این کتاب را می‌توان خرده روایت‌های مهاجرت به غرب دانست که توسط یک وکیل تحصیل کرده ایرانی در نیویورک نوشته شده است.

چاپ چهارم «چمدان‌های باز» به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب چمدان‌های باز نوشته سیدمحسن روحانی به چاپ چهارم رسید. این کتاب را می‌توان خرده روایت‌های مهاجرت و مهاجران به ینگه دنیا دانست که توسط روحانی، وکیل تحصیل کرده ایرانی در نیویورک نوشته شده است.

توفیق چمدان‌های باز در رسیدن به چاپ چهارم در کمتر از صد روز نشان می‌دهد کنجکاوی مردم به خصوص جوانها در مورد مهاجرت و زندگی در آمریکا جدی است.

سیدمحسن روحانی بیش از یک دهه تحصیل و اشتغالش در آمریکا را در این کتاب مرور کرده و بر خلاف رویه مرسوم خوب یا بد فرض کردن آمریکا و مهاجرت به آنجا، بدون هیجان تلخ و شیرین زندگی در هجران را در اختیار مخاطب خود قرار داده است.
با اینکه این کتاب اولین کتاب روایی نویسنده است ولی علاوه بر حفظ نظرگاه منطقی در قلم و ادبیات هم با استفاده از توصیف و ساختن صحنه‌ها و و شناساندن شخصیت‌ها، بسیار خوشخوان است چنانچه بازخوردهای خوانندگان در فضای مجازی موید این مطلب است.

این کتاب نشر جام جم در ۳۳۶ صفحه و با قیمت ۹۵ هزار تومان در کتابفروشی‌ها و نمایشگاه کتاب تهران قابل تهیه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول