اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۲۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در «قاین»

فرمانده انتظامی شهرستان قاین از کشف ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان قاین خبر داد و گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شدند.

کشف  ۲۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در «قاین»

به گزارش خبرگزاری فارس از قاین، محمود زال‌بیکی، فرمانده انتظامی شهرستان قاین ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأآموران انتظامی شهرستان قاین در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک کامیونت مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این کامیونت، ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

زال‌بیکی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز می‌خواهیم که به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول