اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجازه ندهیم مسائل حاشیه‌ای اصل انقلاب را زیر سوال ببرد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: نباید اجازه داد مسائل حاشیه‌ای اصل انقلاب و دستاوردهای عظیم آن را در حوزه‌های مختلف زیر سوال ببرد.

اجازه ندهیم مسائل حاشیه‌ای اصل انقلاب را زیر سوال ببرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در اجلاسیه ۱۱۰ شهید طلاب و روحانی گفت: مردم کشور از ابتدای انقلاب اسلامی همواره نشان دادند به آرمان‌های امام راحل پایند هستند و از فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی حفاظت می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید از فرهنگ ایثار و شهادت که میراث ارزشمند و بزرگ شهدا است به بهترین شکل نگهداری شود افزود: این میراث گران‌بها رمز موفقیت ملت ایران در گام دوم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ایام شهادت شهید مطهری بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت رمز موفقیت بشریت از دیدگاه و نظرات شهید مطهری است، آثار وی بهترین چراغ راه هدایت نسل جوان است.

دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه ترویج ایثار و شهادت ضروری است، ادامه داد: ترویج این فرهنگ غنی و احیای آن باعث عدم وابستگی به بیگانگان می‌شود و ملت را از چنگال دشمنان در امان نگه می‌دارد.

وی اضافه کرد: فرزندان این مرز و بوم در طول انقلاب اسلامی حماسه‌های بزرگی خلق کردند و دستاوردهای بسیاری داشته‌اند، به برکت شهید سلیمانی‌ها و حججی‌ها، ایران همیشه در عرصه‌های مختلف درخشیده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نباید اجازه داد مسائل حاشیه‌ای اصل انقلاب و دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه‌های مختلف را زیر سؤال ببرد خاطرنشان کرد: مردم باید از دامن زدن به حاشیه‌ها دوری کنند تا آرامش و امنیت جامعه برقرار باشد.

دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت در حوادث و بحران‌هایی چون سیل، زلزله و کرونا نیز حماسه‌های بزرگی خلق کرد و این برنامه‌ها فرصتی مناسب برای تبیین نقش مهم و اثرگذار جامعه روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و نسل جوان باید از حماسه‌های انقلاب آگاه شود و این مسئله با جهاد تبیین محقق خواهد شد.

به گزارش فارس اجلاسیه ۱۱۰ شهید طلاب و روحانی از سری اجلاسیه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک برگزار شد.

این اجلاسیه در راستای معرفی اقدامات تبلیغی و رزمی روحانیون در هشت سال دفاع مقدس و تبیین نقش مهم روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در مصلی بیت‌المقدس برگزار شد.

اولین اجلاسیه طلاب و روحانیون کنگره شهدای استان مرکزی با شعار «طلبه و روحانی ولایی و انقلابی»  شهریور ۱۳۹۸ در مسجد قائم محلات با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی دفتر فرماندهی کل قوا  برگزار شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول