اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای رزمایش جهادی در شهرستان همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای رزمایش جهادی خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ گروه جهادی در اقصی نقاط شهرستان همدان مشغول ارائه خدمات عمومی و تخصصی به مردم هستند.

اجرای رزمایش جهادی در شهرستان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه همدان، سیدجواد حسینی اظهار کرد: با گذشت بیش از دو دهه از آغاز فعالیت‌های جهادی در کشور به لطف خداوند متعال و با رهنمودهای رهبری نفحات روح‌بخش این تفکر انقلابی در کشور گسترده شده است.

وی گفت: امروز بیش از ۳۰۰ گروه جهادی در اقصی نقاط شهرستان همدان مشغول ارائه خدمات عمومی و تخصصی به مردم هستند که این امر یکی از عوامل تثبیت کارآمدی نظام را فراهم کرده و بارقه امید را در دل مردم عزیز کشور روشن کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: اقبال طیف‌های مختلف به مشارکت در خدمت‌رسانی به محرومان در قالب حرکت‌های جهادی در حال تبدیل به یک جریان عمومی و خودجوش است و همین موضوع می‌تواند موتور پیشران هر کشور در رفع محرومیت باشد و به عنوان یک الگوی بی‌نظیر اسلامی انقلابی به سایر کشورها ارائه شود.

وی با بیان اینکه از ۱۷ اردیبهشت رزمایش جهادگران فاطمی آغاز شده و تا ۱۰ روز ادامه خواهد داشت گفت: در این مدت آبرسانی به مناطق کم‌برخوردار، لایروبی قنا‌ت‌ها، مرمت خانه محرومان، توزیع بسته‌ معیشتی، ارائه خدمات بهداشتی، خدمات کشاورزی، معنویت‌افزایی، دیدار با خانواده شهدای جهادگر، برپایی نمایشگاه فرهنگی و معرفی دستاوردهای بسیج سازندگی، مشاوره‌ آموزشی، برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان بی‌بضاعت، تهیه وسایل ضروری زندگی برای خانواده‌های مستضعف و تجلیل از جهادگران برتر در برنامه قرار دارد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول