اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  گروههای توان خواه

اطلاعات و آمارنیازمندان به صورت لحظه‌ای کنترل می‌شود/ارائه خدمات به نیازمندان براساس 70 شاخص

مدیرکل مددکاری کمیته امداد با اشاره به اینکه اطلاعات و آمار افراد نیازمند به صورت لحظه‌ای کنترل می‌شود، گفت:شاخص‌های متعددی در این خصوص داریم.

اطلاعات و آمارنیازمندان به صورت لحظه‌ای کنترل می‌شود/ارائه خدمات به نیازمندان براساس 70 شاخص

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، حمید رضا علی اکبری، مدیرکل مددکاری کمیته امداد در  اخبار سیما، درباره پرداخت یارانه به نیازمندان،گفت:اطلاعات ما مبتنی بر اطلاعات موجود در بانک‌های اطلاعاتی و نیز فعالیت مددکارانه و ارتباط این مددکاران با مددجویان است.

وی ادامه داد:‌هرگونه طرح رفاهی کارآمد مانند حمایت از سالمندان، زنان سرپرست خانوار ، معلولان و بیکاران در حال حاضر به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیرکل مددکاری کمیته امداد افزود: اطلاعات و آمار چنین افراد نیازمند و مددجو به صورت لحظه‌ای کنترل می‌شود و تصمیم گرفته می‌شود با توجه به شرایط این افراد آیا خدماتی به این خانواده‌ها ارائه بدهیم یا خدمات رسانی را متوقف کنیم.

علی اکبری با اشاره به وجود شاخص‌هایی برای ارائه خدمات به نیازمندان، خاطرنشان کرد:شاخص‌های متعددی در این خصوص داریم؛ به طوری که برای ارائه خدمات به مددجویان بر اساس 70 شاخص دسته بندی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در ارائه خدمات به موضوعاتی مانند منطقه حکمرانی مددجویی، نوع بیماری، دانش‌آموز داشتن یا نداشتن ، مستاجر بودن و... توجه می‌شود، ابراز کرد: با توجه به این موارد است که خدمات به مددجو ارائه می‌شود و این طور نیست نسخه واحدی برای همه نیازمندان بپیچیم.

مدیرکل مددکاری کمیته امداد با تاکید براینکه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد نیازمندان و محرومین هستند،متذکر شد: این افراد نیاز دارند خدمات رفاهی لازم دریافت کنند و سهم یارانه آنها را بدهیم.

علی اکبری با اشاره به وضعیت نامطلوب زندگی در شرایط فعلی، تصریح کرد: اکنون با توجه به شرایط فعلی و گران شدن برخی اقلام مثل ماکارانی و نان اینها نیازهای اولیه محرومان هستند که باید توجه به آنها صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول