اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خدمات‌رسانی بدون مشکل در سیستم توزیع آرد استان فارس

مدیرکل غله استان فارس از توزیع آرد در سطح این استان بدون وجود هیچ‌گونه مشکلی خبر داد.

خدمات‌رسانی بدون مشکل در سیستم توزیع آرد استان  فارس

مهدی جمالی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز، افزایش قیمت آرد صنف و صنعت توسط ستاد تنظیم بازار کشور را دلیل افزایش اقلامی چون انواع نان فانتزی، ماکارونی، بیسکویت، کیک و کلوچه عنوان کرد و گفت: از ۲۴ اردیبهشت‌ماه قیمت این اقلام افزایش خواهد یافت. 

وی با اشاره به اینکه این آزادسازی قیمت در راستای اجرای طرح ملی بازتوزیع هوشمند و عادلانه یارانه‌ها رخ داده است، گفت: با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و اجرای طرح ملی عادلانه شدن یارانه‌ها قیمت آرد صنف و صنعت آزاد شد. 

مدیرکل غله فارس، افزود: با توجه به تصمیمات ستاد تنظیم بازار مبنی‌بر افزایش قیمت گندم مورد استفاده صنعت از ۲۷۰۰ تومان به ۱۲ هزار تومان، در راستای بحث هدفمندسازی یارانه‌ها کلیه واحدهای صنعتی مربوط به تهیه کیک و کلوچه، بیسکویت، ماکارونی و به طور کلی صنایع آردبَر غیر نانوایی افزایش قیمتی را خواهند داشت. 

جمالی افزود: در مورد نان فانتزی نیز که جزء همین صنعت محسوب می‌شود، فروش آرد از محل گندم ۹۰۰ تومانی بود که قیمت آرد به ۱۲۰۰ تا ۱۲۷۰ می‌رسید که اکنون قیمت گندم به ۱۲ هزار و قیمت آرد به ۱۶ هزار تومان افزایش یافته است. 

او با اشاره به اینکه این افزایش قیمت هنوز در استان فارس ابلاغ نشده است، گفت: به دلیل اینکه واحدهای صنعتی سهمیه آرد یارانه‌ای خود را دریافت کرده‌اند تا ۲۴ اردیبهشت مجاز به افزایش قیمت نیستند و ضمن استقرار اکیپ‌های نظارتی در سطح استان، مردم می‌توانند مشاهده تخلفات را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول