اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

افراد مشکوک به فساد هر چه سریعتر عزل شوند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: انتظار می رود پیرو جلسات برگزار شده با زیرمجموعه وزارت دفاع این مشکلات هر چه سریعتر حل شود و افراد مشکوک به فساد هر چه سریعتر عزل شوند.

افراد مشکوک به فساد هر چه سریعتر عزل شوند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (18 اردیبهشت) مجلس طی تذکری خطاب به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص رسیدگی به وضعیت شرکت های زیرمجموعه شما که فعالیت های اقتصادی شائبه برانگیز دارند، اظهار داشت: گزارش هایی از برخی شرکت های مجموعه وزارت دفاع به دست نمایندگان مجلس رسیده که جای نگرانی دارد.

وی افزود: دلیل ایجاد انحصار در صادرات برخی محصولات و اعطای این انحصار به افراد غیرایرانی چیست؟ متاسفانه براساس گزارشات رسیده در ایجاد این انحصار، منافع شخصی خاصی لحاظ شده تا جایی که منافع ملی زیر سوال رفته است. علاوه بر این اجازه فعالیت به هموطنان ما نیز داده نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: انتظار می رود پیرو جلسات برگزار شده با زیرمجموعه وزارت دفاع این مشکلات هر چه سریعتر حل شود و افراد مشکوک به فساد هر چه سریعتر عزل شوند، در غیر این صورت مجلس را نظارت رسمی و دقیق به موضوع ورود خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول