اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نشست مشترک مدیران مناطق ویژه اقتصادی کشور در شیراز برگزار می‌شود

با حضور مشاور رییس جمهور، نشست مشترک مدیران مناطق ویژه اقتصادی کشور، همچنین افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از واحد های صنعتی منطقه ویژه اقتصادی شیراز برگزار می‌شود.

نشست مشترک مدیران مناطق ویژه اقتصادی کشور در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نادر طیبی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز امروز با بیان این مطلب گفت: سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سه شنبه 20 اردیبهشت ماه در راس هیاتی به شیراز سفر می کند و در سفری یک روزه، ضمن حضور در نشست مشترک مدیران عامل مناطق ویژه سراسر کشور در منطقه ویژه اقتصادی شیراز تعدادی از پروژه های این منطقه را افتتاح، کلنگ زنی و بازدید خواهد کرد.

طیبی افزود: دیدار با استاندار فارس و بازدید از شهر گردشگری سلامت از دیگر برنامه های بازدید سفر مشاور رئیس جمهور به شیراز است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز ادامه داد: همچنین نشست و بررسی مشکلات مناطق ویژه اقتصادی سراسر کشور با حضور  مدیران عامل مناطق ویژه از دیگر برنامه های سفر یک روزه دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به شیراز است.

در این سفر مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی کشور و مسئولان استان فارس، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول