اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شهیدان خان‌طومان در تاریخ ماندگار شدند

حاج غفار باقری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای خان‌طومان گفت: شهدای خان‌طومان این مردان بزرگ در شب نبرد سخت خان‌طومان کاری کردند که در تاریخ ماندگار شدند.

شهیدان خان‌طومان در تاریخ ماندگار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حاج غفار باقری در یادواره شهدای خان‌طومان در حسینیه عاشقان کربلای ساری طی سخنانی اظهار کرد: شهدای خان‌طومان این مردان بزرگ در شب نبرد سخت خان‌طومان کاری کردند که در تاریخ ماندگار شدند.

وی گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که امام خمینی (ره) برای ما به ارمغان آوردند و با این انقلاب ما را بر ملت‌های منطقه برتری دادند و باید قدر این نعمت را بدانیم و در دفاع از انقلاب اسلامی جانفشانی و ایثارگری کنیم.

فرمانده ۸ سال دفاع مقدس با بیان اینکه کسانی که نعمت انقلاب را چشیدند امروز بر گردن شما تکلیف بزرگی است، تصریح کرد: آن تکلیف بزرگ بر گردن شما دفاع از انقلاب و بازپس‌گیری ارض مقدس است که دشمن بر آن مسلط شده است و مردمان آن زمان از امام خود سرپیچی کردند و دستورات نبی خدا را عمل نکردند.

این مسؤول در ادامه اضافه کرد: اگر تحت فرمان رهبری نباشیم و فعل جهاد را ترک کنیم و در مقابل دشمن مقاومت نکنیم و کار این شهیدان را نکنیم، باید منتظر باشیم از مقام ایمان سقوط کنیم.

وی تاکید کرد: اگر فرمان ولی خود را با جان و دل اجرا نکنیم، باید منتظر باشیم که سرپرستی ولایت امام از ما برداشته خواهد شد و اگر سرپرستی امام از ما برداشته شود آسایش و امنیت را از دست خواهیم داد و سرگردان خواهیم شد.

باقری گفت: عدم اجرای فرمان امام حق، تن ندادن به جهاد در راه خدا و تن ندادن به نصایح مومنین و اصرار به عدم مواجه با دشمن اینگونه حوادث را برای ما به دنبال خواهد داشت.

فرمانده ۸ سال دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای خان‌طومان کاری کردند که در تاریخ نام آنها به عنوان قهرمان باقی خواهند ماند و کار آنها به عنوان درس ارزشمند بوده است، یادآور شد: یکی از ویژگی‌های امیر سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی که مقام معظم رهبری به عنوان مکتب و مدرسه معرفی کردند این بود که هیچ‌گاه سقوط و فروپاشی جبهه مقاومت برای او سقوط نبود بلکه اول راه پیروزی بود.

باقری بیان کرد: امروز روز تمرین است و آنهایی که پای در رکاب این امام ( مقام معظم رهبری) ایستاده‌اند و هیچ تردیدی در حقانیت ندارند فردا هم در پای امام‌شان (امام زمان (عج) می‌ایستند و تردید و شک نخواهند کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول