اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی بسته بودن کرانه باختری و گذرگاه‌های غزه را تا دوشنبه تمدید کرد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بسته بودن فراگیر کرانه باختری و تمامی گذرگاه‌ها با نوار غزه تا روز دوشنبه تمدید شده است.

رژیم صهیونیستی بسته بودن کرانه باختری و گذرگاه‌های غزه را تا دوشنبه تمدید کرد

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بسته بودن فراگیر کرانه باختری و تمامی گذرگاه‌ها با نوار غزه تا روز دوشنبه تمدید شده است. 

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که این تصمیم پس از ارزیابی‌های امنیتی از اوضاع گرفته شده است. 

این در حالی است که تبعات و پیام‌های عملیات شهادت‌طلبانه شامگاه پنج‌شنبه در منطقه «العاد» در نزدیکی تل آویو که با هلاکت سه صهیونیست همراه بود، همچنان مورد بحث و بررسی محافل خبری و تحلیلی است.

تأثیرات عملیات العاد در امنیت رژیم صهیونیستی ویرانگر بود و این رژیم را وارد یک دوره نا امنی مستمر کرده و سطح ترس و وحشت صهیونیست‌ها را از امکان تکرار و افزایش چنین عملیات‌هایی را افزایش داده است. به خصوص اینکه این عملیات‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که تجاوزات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و دیگر مقدسات اسلامی در فلسطین نیز همچنان ادامه دارد.

در این راستا و در ادامه وحشت صهیونیست‌ها از عملیات‌های استشهادی، به نوشته شبکه ۱۴ عبری‌زبان، «اسحاق یوسف» خاخام معروف رژیم صهیونیستی نیز از شهرک‌نشینان خواسته است تا سلاح حمل کنند. او گفته است: «از هر کسی که مجوز حمل سلاح داشته و سلاح در دست داشته می‌خواهم تا به کنیسه‌ها رفته و از شهرک‌نشینان حمایت کنند.»

افزایش عملیات‌های استشهادی و انفرادی در سرزمین اشغالی در حالی در ماههای اخیر افزایش یافته است که به گفته سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به مناسبت روز قدس، عملیات‌های انفرادی یک تحول ویژه جدید در مسیر مقاومت فلسطینی است و این عملیات‌ها میزان سستی بنیان‌های امنیتی و ضعف رژیم صهیونیستی را بر ملا کرد و این‌گونه عملیات‌ها یک تحول خطرناک برای رژیم تل آویو محسوب می‌شود، چرا که نه به اتاق عملیات نیاز دارد و نه امکانات ویژه می‌خواهد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول