اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیدار یحیی سریع از خط مقدم: مردم یمن در لحظات تاریخی سرنوشت‌سازی هستند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن دیدار از خط مقدم نبرد در استان مأرب، گفت که مردم یمن در لحظات سرنوشت‌سازی از تاریخ حضور دارند.

دیدار یحیی سریع از خط مقدم: مردم یمن در لحظات تاریخی سرنوشت‌سازی هستند

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (شنبه) به همراه سرهنگ «علی احسن المطری»  مدیر اداره مالی ارتش یمن با حضور در مناطق خط مقدم در استان مأرب، با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی دیدار کرد.

به نوشته وبگاه المسیره، یحیی سریع در این دیدار ضمن دیدار با رزمندگان یمنی در جریان شرایط میدانی منطقه «البلق السرقی» و «الجوبه» و چند منطقه دیگر در غرب مأرب و همچنین شرایط نیروها قرار گرفت و ضمن تبریک عید فطر، سلام و تبریک سید عبدالملک بدرالدین الحوثی و «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی را به آن‌ها ابلاغ کرد.

یحیی سریع در این بازدید، ضمن تمجید از آمادگی و روحیه بالای نیروها، از فداکاری و جنگاوری آن‌ها مقابل دشمن تقدیر کرد و گفت که مردم یمن امروزه در لحظات سرنوشت‌سازی از تاریخ حضور دارند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره آتش‌بس دو ماهه در یمن گفت که یا دشمن نیت صادقانه خود برای صلح و جدیتش در اجرای آتش‌بس را نشان داده و به تجاوزگری و محاصره و خروج نیروهای خارجی پایان می‌دهد یا همچون عادت سابق خود از اجرای تعهداتش شانه‌ خالی کرده و چهره حقیقی و مکر و حیله خود را بار دیگر نشان می‌دهد.

یحیی سریع در ادامه در خصوص نقض‌های مکرر آتش‌بس از جانب ائتلاف سعودی و عدم اجرای تعهدات خود در توافق هشدار داد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول