اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

تسهیل در تردد گردشگران عید فطر توسط کلوپ موتورسواری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

کلوپ موتورسواری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، طرح امداد موتور سوار را در تعطیلات عید سعید فطر در جاده چالوس اجرا کرد.

تسهیل در تردد گردشگران عید فطر توسط کلوپ موتورسواری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

به گزارش خبرگزاری فارس، در این طرح که برای نخسین بار در ایام تعطیلات عید فطر سال 1401 با حضور سردار تیمور حسینی ، جانشین پلیس راهور و محمد علی عرفانی مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران به منظور کمک به تسهیل در تردد گردشگران با حضور ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در جاده چالوس به اجرا گذاشته شد، امدادگران امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با استفاده از ظرفیت های کلوپ موتورسواری و هماهنگی با پلیس راهور ناجا، به آمد و شد روانتر وسایل نقلیه در مسیر رفت و برگشت میان شهرهای تهران و چالوس، تسریع در یک طرفه کردن جاده توسط نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و رفع ترافیک های مقطعی در گلوگاه ها اقدام کردند.

تسریع در ارائه خدمات و رفع مشکلات خودروها و مسافران در کمترین زمان در راستای کمک به کاهش بار ترافیکی راه‌ها، روان سازی حرکت وسایل نقلیه در جاده چالوس، پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی، نظارت و آموزش رانندگی ایمن به رانندگان و امداد رسانی به موقع به امداد خواهان از مهمترین اهداف اجرای این طرح بود.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره های 09629، 6423 (021) و 1423 در سراسر کشور در تمام روزهای سال، به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه‌های امدادی در تمامی محورهای مواصلاتی کشور است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول