اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

هاشمی: مسیر درستی را در تیم‌ملی پیش گرفته‌ایم/ ادامه راه به تصمیم فدراسیون بستگی دارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: مسیر درستی را در تیم ملی در پیش گرفته بودیم و ادامه این راه به تصمیم فدراسیون بستگی دارد.

هاشمی: مسیر درستی را در تیم‌ملی پیش گرفته‌ایم/ ادامه راه به تصمیم فدراسیون بستگی دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی هاشمی در مورد وضعیت نیمکت تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: به هر حال وقتی در فدراسیون انتخاب صورت می‌گیرد و رئیس جدید می‌آید دوست دارد که با کسانی که قبول‌شان دارد و با آنها راحت است کار کند و در این شرایط هر چیزی امکانپذیر است.

وی در مورد اینکه آیا شما با جواد داوری رئیس فدارسیون صحبتی داشتید یا خیر، گفت: فقط یکبار به صورت مختصر با هم صحبت کردیم که البته نتیجه یا خروجی خاصی نداشت فقط من یکسری نکات را گفتم اما در حال حاضر من هم چیزهایی که در رسانه‌ها در مورد نیمکت تیم ملی منتشر شده را شنیده‌ام.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه از عملکرد خودتان در این مدت راضی بودید یا خیر گفت: اگر بخواهم خودم را قضاوت کنم شائبه پیش می‌آید این چیزی که در مورد تقویت کادر فنی تیم ملی عنوان می‌شود باید ببینیم چه راهی می‌رود در کل رئیس فدراسیون این حق را دارد که هر تصمیمی که به صلاح است را بگیرد و من نمی‌توانم بگویم چه کار کردیم یا نکردیم.

وی ادامه داد: معتقدم مسیری که ما در پیش گرفته بودیم مسیر درستی بود اما کسی که برای ادامه کار تصمیم می‌گیرد فردی دیگر است و باید ببینیم آیا او اعتقاد دارد که این راه ادامه پیدا کند یا اتفاق دیگری بیفتد. ما در این مدت چندین اردو را برگزار کردیم و یکسری نفرات جوان هم در حال اضافه شدن به تیم ملی بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول