اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

پایان اردوی وزنه برداران با تعویق بازی‌های آسیایی

با تعویق برگزاری بازی های آسیایی، اردوی نخست تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور با تصمیم کادرفنی عصر امروز خاتمه یافت.

پایان اردوی وزنه برداران با تعویق بازی‌های آسیایی

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسین برخواه سرمربی تیم با اعلام این خبر افزود: این اردو با حمایت و تدارکات خوب فدراسیون، در شرایط مطلوبی قرار داشت و ورزشکاران هم از انگیزه بالایی برخوردارند اما با توجه به تعویق بازی ها، برنامه ریزی مجدد برای برگزاری اردوها ضروریست.

وی تصریح کرد: ما بچه ها و تیم را به حال خود رها نخواهیم کرد و قطعا دومین مرحله از اردوی آماده سازی را در خرداد ماه برگزار می‌کنیم.

برخواه توضیح داد: اگر مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در زمان مقرر برگزار شود، اوائل خرداد ماه اردوی دوم را شروع می کنیم و برنامه انتخابی برای تعیین نفرات اعزامی خواهیم داشت. با احتمال اینکه مسابقات همبستگی نیز طبق برنامه برگزار نشود، اردوهای مقطعی را با هماهنگی فدراسیون بصورت دو هفته در ماه برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در کلمبیا که اولین مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۴ است و اهمیت ویژه‌ای دارد، برنامه ریزی دقیقی خواهیم داشت تا بتوانیم تیم خوب و کاملا آماده‌ای را روانه مسابقات کنیم و اولین قدم را محکم برداریم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول