اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رونمایی از«خشک سالی» در یزد/ خشک‌سالی معرف اردوهای جهادی بسیج است

مستند خشک سالی با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان و فرماندهان ارشد سپاه الغدیر یزد رونمایی شد.

رونمایی از«خشک سالی» در یزد/ خشک‌سالی معرف اردوهای جهادی بسیج است

سرگردمحمدبرزگر، مدیر معاونت روابط عمومی سپاه الغدیر و تهیه کننده مستند«خشک سالی» در خصوص این اثر، به خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: مستند خشک سالی روایت انسان‌هایی است که برای گذراندن زندگی جهاد می‌کنند و باید به مردم ایران زمین و جهان معرفی شوند.

وی هدف از تهیه این مستند را معرفی روحیه جهاد و ایثار برای محرومیت‌زدایی دانست و بیان کرد: بسیج شجره طیبه و مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است که تاکنون منشأ خیر و برکات زیادی بوده و هست.

تهیه‌کننده مستند خشکسالی افزود: این مستند توسط گروه تلویزیونی سپاه الغدیر استان یزد و به کارگردانی خلیل پورخاتمی در منطقه محروم شهرستان خاتم تهیه و تولید شده است.

برزگر اردوی جهادی بسیجیان را الگویی موفق برای محرومیت‌زدایی دانست و گفت: دست‌اندرکاران و مسئولان ارشد کشور و همچنین اقشار مختلف مردم می‌توانند با بهره‌گیری از نظام اردوهای جهادی بسیج در مسیر محرومیت‌زدایی گام برداشته و موثرتر از پیش ایران اسلامی را به سمت پیشرفت و توسعه پایدار هدایت کنند.

وی در پایان با بیان این‌که سعی شده در مستند خشک سالی نحوه فعالیت و روح حاکم بر اردوهای جهادی بسیج به نمایش گذاشته شود، تصریح کرد: مستند خشک سالی سفیر فرهنگی و معنوی اردوهای جهادی بسیج برای محرومیت زدایی در ایران اسلامی است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول