اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

دولت رویکرد ویژه‌ای نسبت به فعال‌سازی واحدهای تولیدی نیمه‌تمام دارد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه همکاری دولت و مجلس در رونق تولید و افزایش فرصت های شغلی ضروری است، گفت: دولت رویکرد ویژه‌ای به فعال سازی واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه تمام دارد.

دولت رویکرد ویژه‌ای نسبت به فعال‌سازی واحدهای تولیدی نیمه‌تمام دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی در حاشیه بازدید و بررسی مشکلات مجتمع دوچرخه سازی قوچان در جمع خبرنگاران درباره اهداف سفر به قوچان گقت: این سفر در پاسخ به دعوت نماینده مردم  شریف قوچان در مجلس شورای اسلامی انجام شده و قصد داریم در بازدید از طرح های مختلف و دیدار و گفت و گو با اقشار مختلف مردم مشکلات و نیازهای شهرستان را احصاء کرده و به هیات دولت ارایه دهیم تا در برنامه ریزی های قبل از سفر استانی رئیس جمهور به استان خراسان رضوی مورد توجه قرار بگیرد.

حسینی افزود: دولت مردمی از اوایل سال جاری، تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه رفع موانع تولید و اشتغالزایی و حمایت از واحدهای تولیدی و دانش بنیان را در دستور اقدامات خود قرار داده با قوت و جدیت بدنبال تحقق تاکیدات و توصیه های رهبری عزیز و تحقق شعار سال است.

 حسینی با اشاره به برنامه های این سفر و بازدید از طرح ها و پروژه های صنعتی و تولیدی قوچان گفت: دولت توجه ویژه ای به فعال سازی پروژه های نیمه تمام و جبران کمبودها و کاستی های گذشته دارد و در این خصوص آیت الله رییسی کارگروهی را مسئول بررسی  و ورفع موانع و مشکلات واحدهای نیمه تمام کرده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطرنشان کرد: دولت در شرایط کنونی همکاری همه دستگاهها برای رفع مشکلات انباشته شده در کشور را ضروری می داند و از همکاری و تعامل حداکثری با سایر قوا بویژه مجلس سورای اسلامی  استقبال کرده و آنرا در رونق تولید و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان موثر می داند.

* بازدید معاون پارلمانی رئیس جمهور از شهرک صنعتی قوچان/ تاکید بر پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی

 معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس در ادامه سفر خود ضمن بازدید از شهرک صنعتی قوچان در جریان مشکلات و ظرفیت‌های آن قرار گرفت.

 سید محمد حسینی در این بازدید با گزارش فرماندار و نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی و نیز  در گفت و گو با صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی پس از اطلاع از مشکلات زیرساختی این شهرک در روند تکمیل و توسعه، بر پیگیری مشکلات مطرح شده و فعال سازی تمام ظرفیت های  این شهرک تاکید کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین از یک واحد تولید زنجیره خوراک دام، طیور و آبزیان بازدید کرد و مسئولین این مجموعه نیز از نزدیک دغدغه ها، مشکلات و پیشنهادات خود را در خصوص تهیه نهاده های دامی، تکمیل زیرساخت های برق، آب و مخابرات، توزیع مناسب محصولات، هزینه بالای حمل و نقل و همچنین همکاری دستگاه های مربوطه برای تسهیل صادرات را با معاون رئیس جمهور در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول