اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

روحانی اقتصادی بیمار را تحویل دولت سیزدهم داد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه روحانی اقتصادی بیمار را تحویل دولت سیزدهم داد، گفت: دولت گذشته به بسیاری از وظایفش عمل نکرد.

روحانی اقتصادی بیمار را تحویل دولت سیزدهم داد

محمد صفائی دلوئی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد تاثیر حذف نکردن ارز ترجیحی در دولت قبل و تاثیرش بر شرایط فعلی کشور گفت: دولت آقای روحانی به بسیاری از وظایفش عمل نکرد، اگر بخواهیم به اقدامات اشتباه دولت قبل اشاره کنیم باید از بدهی بانکی زیادی که برای دولت سیزدهم بر جای گذاشت، افزایش یکباره دستمزدها که باید در طی سالیان متمادی انجام می‌شد و فروش اوراق مشارکت بیش از نیاز نام ببریم.

وی افزود: آقای روحانی اقتصادی بیمار بر جای گذاشت که برای درمان آن زمانِ مقتضی نیاز است، دولت سیزدهم کشور را در چنین وضعیتی تحویل گرفته به همین دلیل در ابتدا باید آواربرداری صورت گیرد و پس از آن اقتصاد را ساخت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت قبل به شدت با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مخالف بود و تلاش بسیاری کرد تا این اتفاق نیفتد، گفت: با توجه به شرایط موجود باید به دولت فعلی زمان دهیم و کمک کنیم تا بتواند وضعیت پرداخت ارز  را اصلاح کند. دستگاه اجرایی هم باید توجه کند تا در جاده لغزنده ای که دولت قبل آن را به وجود آورده است دچار مشکل نشود و اداره امور کشور را به مدیران قبلی نسپرد.

وی افزود: می توان از مدیرانی نام برد که زمان آقای روحانی با حذف ارز ترجیحی به شدت مخالف بودند ولی در شرایط فعلی با حذف آن موافق هستند. علت این تناقض چه چیزی می تواند باشد؟ دولت باید به شدت از مدیران به جا مانده از تفکر قبلی مراقبت و از نیروهای کارآمد و انقلابی برای تسریع در آوار برداری استفاده کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول