اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

408 مدرسه کانکسی در آذربایجان‌شرقی!

استاندار آذربایجان شرقی گفت: به تعداد ۴۰۸ مدرسه کانکسی در مناطق محروم استان ما وجود دارد که باید تا دو سال آینده این مدارس کانکسی جمع آوری شده و دیگر چنین مدارسی وجود نداشته باشد.

408 مدرسه کانکسی در آذربایجان‌شرقی!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش  پرورش استان در سالن اجتماعات دبیرستان ماندگار طالقانی تبریز که با حضور معاون وزیر، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خیرین برگزار شد، با اشاره به مقام شامخ معلم هم راستا با انبیا، حساسیت دستگاه تعلیم و تربیت را یادآور شده و از نکته سنجی نمایندگان مجلس قدردانی کرد.

وی با بیان فرموده شهید بزرگوار رجائی که " هرکس مسئولیت قبول می کند یا عاشق است یا دیوانه چون کار سخت و دشواری را بعهده می گیرد"، از خدمات  پاشایی در طول خدمت قدردانی کرد و گفت: امید آن داریم دکتر صیادی با توجه به سبقه فرهنگی و علمی و تاریخی تبریز موفقیت های اساسی در دستگاه تعلیم و تربیت ایجاد نمایند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های مسئول باید برای ارتقا منزلت معلم بعنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت تلاش نمایند، افزود: رفع نیازهای کمی و کیفی فرهنگیان در اولویت استان می باشد.

خرم با خاطرنشان ساختن اینکه همه پیامبران الهی برای یک کلمه آن هم "تربیت" آمده اند، گفت: حیات طیبه با انسان های فرهیخته مکتب اسلام شکل می گیرد و ما امروز ۳۶ هزار دانش اموز شهید داریم که حاصل همین تربیت معلمان هستند.

وی  تنوع بخشی به خدمات آموزشی، رعایت عدالت آموزشی ، ارتقاء سواد مجازی، استفاده از ظرفیت خیرین، بکارگیری نیروهای جوان و عدم سیاسی کاری در دستگاه تعلیم و تربیت استان را خواستار شد.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: به تعداد ۴۰۸ مدرسه کانکسی در مناطق محروم استان ما وجود دارد که باید تا دو سال آینده این مدارس کانکسی جمع آوری شده و دیگر چنین مدارسی وجود نداشته باشد. 

در این مراسم از خدمات جعفر پاشایی قدردانی و علیرضا صیادی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی معرفی شد.

علیرضا صیادی دارای دکترای تخصصی علوم سیاسی گرایش سیاست‌گذاری عمومی است و مدیریت ناحیه پنج آموزش‌ و پرورش تبریز و شهرستان اهر را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

جعفر پاشایی از سال ۹۲ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بود.

انتهای پیام/60036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول