اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آغاز ثبت نام سال تحصیلی جدید حوزه علمیه مشکات

همزمان با فرارسیدن موعد پذیرش حوزه‌های علمیه، این مدرسه اقدام به پذیرش طلبه سطح یک از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌کند.

آغاز ثبت نام سال تحصیلی جدید حوزه علمیه مشکات

به گزارش خبرگزاری فارس، حوزه علمیه مشکات که از سال ۱۳۸۸ توسط حجت‌الاسلام قاسمیان راه‌اندازی شد، هم‌اکنون ذیل هیأت امنای منصوب مقام معظم رهبری به ریاست آیت‌الله محمدی عراقی فعالیت می‌کند و دارای ویژگی‌هایی از قبیل؛ بهره‌مندی از طرح تحول یافته در عرصه نظام تعلیم و تربیت حوزوی (طرح مدرسه الگو)، اهتمام به قرآن و حدیث در برنامه آموزشی، کوتاه‌شدن دوره تحصیل حوزوی (۷ سال)، بهره‌مندی از اساتید برجسته تهران و قم و بهره‌مندی از جو نخبگانی ویژه است.

پذیرش دانشجویان فارغ‌التحصیل از مقاطع مختلف برترین دانشگاه‌های کشور در مدرسه علی ابن موسی الرضا (علیه‌السلام)، فضای نخبگانی ویژه‌ای را برای نیل به اهداف والای اسلام و انقلاب اسلامی از جمله اسلامی‌سازی علوم، تربیت مدیران کارآمد و انقلابی، اهتمام به فقه نظام و فقه تحقق، نقش‌آفرینی در حل مسائل اساسی کشور در پرتو قرآن و معارف اهل بیت (ع) فراهم کرده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به سایت حوزه علمیه مشکات به نشانی www.howzehmeshkat.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۹۷۳۶۵۲۴۹ (دشتی) تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول