اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

برگزاری جشن تاسیس رژیم اشغالگر در ابوظبی بیانگر انحطاط حکام امارات است

جبهه خلق برای آزادی فلسطین برگزاری جشن سالروز تاسیس رژیم اشغالگر در سفارت این رژیم در ابوظبی را بیانگر انحطاط و به پستی گراییدن حکام امارات توصیف کرد.

برگزاری جشن تاسیس رژیم اشغالگر در ابوظبی بیانگر انحطاط حکام امارات است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری فارس، جبهه خلق برای آزادی فلسطین امروز چهارشنبه تاکید کرد، برگزاری مراسم بزرگداشت به اصطلاح سالروز استقلال رژیم اشغالگر استعمارگر و نژادپرست اسرائیل در سفارت این رژیم در ابوظبی بیان روشنی از انحطاطی است که رژیم امارات در عادی‌سازی روابط با تل آویو و انتقال به مرحله شراکت با رژیم نژاد پرست رسیده است.

سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی  امروز مراسمی را برای یادبود کشته شدگان ارتش این رژیم برگزار کرد که رویدادی بی سابقه در کشورهای عربی است.

به گزارش فلسطین الیوم،  جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد: این مناسبت سالروز فاجعه یوم النکبه است که بر سر ملت فلسطین آمد، روزی که آنها به دست افراط گراهایی از باندهای هاگانا، اشترن و ایرگون کشته، شکنجه و در شرق و غرب زمین آواره شدند. امروز مایه شرمساری است که شاهد این جشن در کنار فرزندان این افراط گرایان به قیمت خون و رنج مردم ما باشیم.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین با درود به فرزندان امت عربی و به ویژه آنهایی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس همچنان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و توافقات مشکوک با دشمن و پیامدهای آن امتناع می ورزند، گفت: این توافقات با هدف حمایت از منافع برخی حکام عرب انجام می‌شود؛ اما مردم عرب ضمن تاکید بر مخالفت با عادی‌سازی در برابر آن مقاومت می‌کنند و از آرمان اصلی امت دفاع می‌کنند.

برخی کشورهای عربی در سال‌های اخیر مراسم‌هایی را تحت عنوان یادبود کشته شدگان «هولوکاست» برگزار کرده‌اند، اما سابقه نداشته است که مراسمی برای نظامیان کشته شده صهیونیستی در یک کشور عربی برگزار شود. نظامیانی که بسیاری از آن‌ها در جنگ با کشورهای عربی کشته شده‌اند و از این جهت برگزاری چنین مراسمی می‌تواند جنجال‌برانگیز شود.

در ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) نیز در سالروز نکبت (تأسیس رژیم صهیونیستی) هواپیماهای اماراتی برای اولین بار در یک نمایش هوایی به این مناسبت با نام «پرواز صلح-۲۰۲۲» در سرزمین اشغالی مشارکت کردند. سال گذشته نیز نمایشگاه و موزه هولوکاست در دبی آغاز به کار کرد.

امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی به همراه بحرین در ۱۳ آگوست ۲۰۲۰ به طور رسمی روابط گذشته خود را علنی کرده و از آن زمان تاکنون توافقات و تفاهمنامه‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون امضاء کرده‌اند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول