اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منصوریان: خوش شانس بودیم برنده می‌شدیم/برخی افراد نادان از بودجه تیم ما زدند

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و بازی را مساوی کردیم، خوش شانس بودیم برنده بازی می شدیم.

منصوریان: خوش شانس بودیم برنده می‌شدیم/برخی افراد نادان از بودجه تیم ما زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با شهرخودرو و تساوی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهارداشت: بازی بسیار جانداری بود چون هم بدن خوبی داشتیم و هم سرعت بازی بالا رفت. نیمه اول خوب نبود و باید بگویم نیمه اول شهرخودرو بهتر بود. نیمه دوم تغییر تاکتیک و نفر دادیم، شکل بازی را تغییر دادیم. باران سرعت بازی را بالا برد.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: چمن خوبی داشتیم و باران سرعت بازی را بالا برد. تیم شهرخودرو هم می‌خواست از گل خود دفاع کند به همین خاطر یک پلن عقب بازی می‌کرد و این شانس را داد سوار بازی شویم. قبل از تساوی، یک موقعیت خوب بیت سعید داشت که از دست داد، بعد از یک – یک می‌توانستیم با ضربه‌ای که زواری زد، به گل دوم برسیم. اما در همین فواصل می‌شد گل بخوریم. 

منصوریان با اشاره به 2 نیمه متفاوت، گفت: بازی بود که دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و روی به مالکیت توپ آوردیم. کارهایی که در طول هفته انجام دادیم بچه‌ها خیلی خوب انجام دادند به همین دلیل از بچه‌ها تشکر می‌کنم در شرایط سخت جانانه بازی کردند چون خوزستانی‌ها عادت با زمین خیس ندارند. بازی در این شرایط که به قلعه‌نویی 3 گل زده بود ما توانستیم مقابل این تیم به بازی برگردیم. خوش شانس بودیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم. همین جا به سیدعباسی خسته نباشید می‌گویم او هم بازی خوب ما بوده و کادر ما او را دوست دارد. می‌دانم شهرخودرو شرایط سختی را دنبال می‌کند و ما هم باتوجه به اینکه هوادارمان تحمل یک نیمه بد بازی کردن را ندارد چون همه آبادانی‌ها فوتبال را خوب می‌فهمند و مجاب هستیم بهترین بازی را برای هواداران انجام دهیم.
وی در ادامه صحبت‌هایش درباره داوری این بازی، خاطرنشان کرد: داوری خیلی خوب بود، همه اتفاقات داوری را زیر نظر داشتیم. هم کمک‌ها و هم داور چهارم خیلی خوب انتقال داشت. داوری بی نقص بود و آوانتاژ‌ها بسیار درست بود. به داور مسابقه تبریک می‌گویم.
منصوریان درباره اینکه چه مبلغ از قرارداد خود را گرفته‌اید، تصریح کرد: ما 50 درصد از 43 میلیارد گرفتیم که فکر می‌کنم تا الان 25 میلیارد دریافتی داشتیم. همه تلاش می‌کنیم منابع مالی را تامین کنیم. تشکر ویژه و درخواست از سعید محمد دارم؛ مصوبه‌ای دادند مبلغ آن 30 میلیارد بود اما وقتی به آبادان رسید در راه 15 میلیارد آن افتاده و وقتی به دست ما برسد با کسورات قانونی 10-11 میلیارد می‌شود. صحبتی که من انتقال دادم 30 میلیارد بود اما وقتی آبادان رسید متاسفانه مبلغ آن کم شد. من این حرف را می‌زنم چون قرار نیست بین مسئولان آبادان زندگی کنم.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: هر جای ایران بروم سرای من است متاسفانه در داخل مجموعه شهر ما سیستم مسئولان طوری است که ابراز علاقه به تیم‌شان ندارند، بهانه‌های مختلف می‌آورند که می‌توانند به خانواده بی سرپرستان کمک کنند یا با این پول کارآفرینی داشته باشند. اگر این کار را بکنند دلم نمی‌سوزد، به جای این کارها بروند آسفالت را درست کنند. امروز خودم در ماشین گفتم نمی‌دانم شهردار مشهد کیست، روی او را می‌بوسم، کیف کردم وقتی از بلوار رد شدم. روی صحبتم با زیرمجموعه سعیدمحمد در منظقه آزاد است؛ به جای اینکه برای نفت سنگ اندازی کنند، پول را بدهند. 

منصوریان گفت: 2-3 آدم نادان به بهانه کمک به کارآفرینی از بودجه ما زدند. چند بار بودجه شهر فراهم شده اما درست نشده است. تنها تفریح شهر ما فقط فوتبال است، وقتی به سطح شهر می‌روید در سطح شهر همه صنعت نفتی هستند و شما لذت می‌برید. اینکه در زیرمجموعه آقای سعیدمحمد، پول ما از 30 میلیارد به 15 میلیارد می‌رسد نمی‌دانم چه بگویم. آنها اصلا اطلاعاتی ندارند و اصلا نمی‌دانند مقام معظم رهبری در حوزه مسئولیت اجتماعی دستور ویژه داده‌اند؛ مسئولیت اجتماعی رسیدگی به نفت آبادان و رسیدگی به همه شهر است. رسیدگی به بیکاری جوانان است، آقایان فرمایشات رهبری را فراموش کردند و به این رسیدند که بتوانند به نوعی خودشان را به هیات مدیره برسانند. عزمی جزم شده خودشان را به هیات مدیره برسانند. یکی وتو می‌کند جلسه لغو شود، قرار بود در جلسه یکشنبه مدیر و معاون مشخص شود اما یکی تماس می‌گیرد و می‌گوید جلسه را تعطیل کنید، چرا چون فلانی می‌گوید باید آدم داشته باشد. آنکه می‌سوزد هوادار و بازیکن ماست.

سرمربی نفت آبادان با تاکید براینکه کمکی به فوتبال نمی‌شود، یادآور شد: گنجینه فوتبال در آبادان و خوزستان خوابیده است. من آنقدر بازیکن خوب دارم که 9 نفر از اصلی‌ها را نیاوردم اما جوانان و پایه ما امکانات ندارد. پول بچه‌های ما پرداخت نمی‌شود. عزیزی می‌گوید چرا به این تیم کمک می‌کنید، ما ورزشکاران دیگری هم داریم. اگر به فوتبال کمک نمی‌کنید به ورزشکاران دیگر کمک کنید اگر این کار را نمی‌کنید از بی عرضگی شماست. چون آبادانی نیستم به احترام تمام اعراب خوزستان لازم باشد، لباس مخصوص آنها را پوشیدم، لازم باشد هفته بعد لباس لر‌های خوزستان را می‌پوشم اما راضی نمی‌شوند به فوتبال این شهر کمک کند. هر روز یک جا می‌رویم پول هست یک جایی می‌رویم پول نیست. الان کسی نمی‌داند این 15 میلیارد کجا گم شده است. امیدوارم لیگ فوتبال طوری شود نه فقیر وجود داشته باشد نه خیلی غنی تا ببینیم چند مرده حلاجند. آن موقع ببینیم تمام تیم‌ها از رده هشتم به پایین 300 میلیارد داشته باشند فکر نمی‌کنید فوتبال 5 برابر زیباتر می‌شد؟ من از مسئولان شهر گلایه دارم، باید خودتان را درست کنید، از بیرون شهر دستوراتی داده می‌شود اما بندهایی وجود دارد که باید 8 ماه دنبال آن برویم. در آخر می‌گویم خوشحالم در شهر امام رضا هستم و ایشان هیچ وقت ما را دست خالی نفرستاده است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول