اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جشنواره قرآنی «دعوت» با شرکت بیش از ۸۶۰ هزار نفر به کار خود پایان داد

مسئول رواق کودک و نوجوان حرم مطهر حضرت معصومه(س) از مشارکت 861 هزار و 446 نفر در مسابقه قرآنی دعوت خبر داد و گفت: 600 نفر در ماه مبارک رمضان در این مسابقه به قید قرعه برنده کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و بسته متبرکات فاطمی شدند.

جشنواره قرآنی «دعوت» با شرکت بیش از ۸۶۰ هزار نفر به کار خود پایان داد

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقه بزرگ «دعوت» با اتمام ماه مبارک رمضان با شرکت بیش از ۸۶۰ هزار نفر به دو صورت مراجعه به وبگاه مسابقه دعوت در شبکه ملی خانواده فاطمی و شرکت به صورت پیامکی به کار خود پایان داد.

وی افزود: شرکت کنندگان از طریق وبگاه در بخش عمومی ۱۹۱ هزار و ۹۴۳ نفر، در بخش نوجوان ۶۶ هزار و ۲۴۷ نفر و در بخش کودک ۸۵ هزار و ۵۴۸ نفر و شرکت کنندگان از طریق ارسال پیامک ۵۱۷ هزار و ۷۰۸ نفر بودند که در مجموع ۸۶۱ هزار و ۴۴۶ نفر در این مسابقه بزرگ شرکت کرده اند.

مسئول رواق کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت گفت: این مسابقه قرآنی در طول ماه مبارک رمضان هر روز از مفاهیم آیات جزء همان روز برگزار و بلافاصله در روز بعد قرعه کشی مربوط به روز قبل انجام می شد و هر روز به ۲۰ نفر از منتخبین جوایزی تعلق می گرفت.

وی افزود: جوایز ۱۰ نفر اول مسابقه هر روز کمک هزینه ۵ میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس و جوایز ۱۰ نفر بعدی بسته فرهنگی متبرکات حرم مطهر حضرت معصومه (س) بود و در ما مبارک رمضان ۶۰۰ نفر برنده جوایز این مسابقه شدند.

جعفری ادامه داد: با اتمام ماه مبارک رمضان و پایان این مسابقه بزرگ قرآنی واریز و ارسال هدایا آغاز شده است و به تدریج با تماس و دریافت شماره کارت بانکی مبلغ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به حساب برندگان واریز و جوایز متبرک فاطمی نیز با دریافت آدرس دقیق برندگان به درب منازل آنها ارسال می شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه بزرگ با مشارکت آستان مقدس، شبکه شاد، اداره‌کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش، شبکه سه سیما، شبکه یک سیما، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و ده‌ها کانال فعال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برگزار شده است.

جعفری از انتشار اسامی برندگان در صفحات مجازی آستان مقدس به نشانی ASTANQOM@ خبرداد و گفت: اسامی برندگان آخرین روز از ماه مبارک رمضان فردا در صفحات مجازی آستان منعکس می‌شود.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول