اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

صلاح : سیتی نه ، دوست دارم با رئال در فینال بازی کنم

ستاره مسلمان لیورپول پس از صعود به فینال از رویای 4 گانه صحبت کرد و از حریف احتمالی اش در فینال حرف زد.

صلاح : سیتی نه ، دوست دارم با رئال در فینال بازی کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته لیورپول در نیمه دوم قدرت خود را مقابل ویارئال نشان داد و توانست یک بازگشت زیبا رقم زند و بازی 2 بر صفر باخته را با نتیجه 3 بر 2 پیروز شود تا با مجموع برد 5 بر 2 به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

در 5 سال اخیر، لیورپول به 3 فینال رسیده که سهم آن یک برد و یک نایب قرمانی بوده است. در سومین فینال، لیورپولی‌ها منتظرند تا ببیند چه تیمی امشب از بین منچسترسیتی و رئال مادرید رقیبشان خواهد شد.

لیورپول در این فصل به 3 فینال حذفی رسید. اول در جام اتحادیه در ضربات پنالتی مقابل چلسی به برتری رسید و حالا در جام حذفی مقابل چلسی و در لیگ قهرمانان اروپا منتظر سیتی یا رئال است. آنها در لیگ برتر نیز رقابتی بزرگ با منچسترسیتی دارند و باید دید آیا می‌توانند صدر را از پپ بگیرند و قهرمان شوند؟

لیورپول در این فصل رویای 4گانه (کسب 4 جام) دارد و ستاره مسلمان در خصوص این هدف صحبت کرد.

صلاح پس از برد مقابل ویارئال گفت: ما برای همه چیز می‌جنگیم. می‌خواهیم قهرمان تمامی رقابت‌ها بشویم. حالا به یک فنیال دیگر رسیدیم و سعی داریم قهرمان لیگ برتر انگلیس نام گیریم.

وی ادامه داد: هدف ما چهارگانه است. شاید در ابتدای فصل این نبود ولی الان چرا که نه؟ من همیشه روی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر تمرکزی ویژه دارم. پس از پیروزی مقابل سیتی در نیمه نهایی جام حذفی به این نتیجه رسیدم که چرا که نه؟ چهارگانه بدست می‌آوریم.

 

صلاح در ادامه گفت: من دوست دارم با مادرید در فینال بازی کنم. سیتی واقعا تیم سرسختی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول