اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گزارش مجله ورلدساکر درباره اسکوچیچ ؛ مردی که ماموریتی بزرگ روی دوشش افتاده +عکس

مجله ورلدساکر در چاپ اخیر خود در گزارشی به شرح زندگی نامه سرمربی تیم ملی کشورمان پرداخت و از بار سنگین روی دوشش نوشت.

گزارش مجله ورلدساکر درباره اسکوچیچ ؛ مردی که ماموریتی بزرگ روی دوشش افتاده +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، مجله ورلدساکر در چاپ اخیر خود در گزارشی به بیان زندگی‌نامه سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت و با اسکوچیچ مصاحبه کرد.

دراگان اسکوچیچ که در شهر رییکا به دنیا آمد، در دوران بازیکنی از سال 1987 تا 2004 در پست میانی بازی کرد. او پس از سال 2004 رو به مربیگری آورد و حالا در سال 2022 با ایران قرار است در جام جهانی حضور پیدا کند.

ورلدساکر نوشت: پس از اینکه از فوتبال بازی کردن خداحافظی کرد به دنیای مربیگری رفت و مربیگری 8 باشگاه را برعهده گرفت. سپس راهی ایران شد تا در لیگ خلیج فارس، هدایت 4 تیم را برعهده گیرد. البته باشکوه‌ترین روزهای مربیگری‌اش در دنیای باشگاهی به سال 2006 و مربیگری در تیم رییکا بازمی‌گردد. او این تیم را به قهرمان جام حذفی کرواسی بدل کرد.

این نشریه در ادامه نوشت: اسکوچیچ تا پیش از ایران در کشورهایی نظیر اسلوونی، کویت و عربستان سعودی مربیگری کرد. در سال 2013 به ایران آمد و هدایت ملوان را برعهده گرفت. ملوان هفتم جدول شد تا بهترین نتیجه‌اش بدست آید. در آن فصل فولاد قهرمان لیگ برتر ایران شد. فولاد با اسکوچیچ قرارداد بست.

ورلدساکر در ادامه به شرح آمدن اسکوچیچ به تیم ملی ایران پرداخت و از آمار موفق او در مراحل انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت. اینکه ایران از 14 بازی خود به 13 پیروزی رسید و توانست به عنوان صدرنشین و بالاتر از کره جنوبی به قطر صعود کند.

این مجله از بازی حساس ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 صحبت و تاکید کرد که سرمربیان 2 تیم یعنی اسکوچیچ و گرگ برهالتر(سرمربی آمریکا) نگاهی سیاسی به این بازی ندارند و می‌خواهند تنها به ورزش تمرکز کنند.

برهالر در مصاحبه آسوشیتدپرس گفت: برای ما یک بازی فوتبال است. ما احترام زیادی برای ایران قائلیم. به نظرم ایران تیم خوبی است و ما باید سعی کنیم با تمام توان آنها را شکست دهیم.

در انتها ورلدساکر از متمرکز شدن نگاه‌ها به سوی اسکوچیچ صحبت کرد. مربی‌ای که یک هدف بزرگ روی دوشش افتاده است. ورلدساکر از یک مصاحبه قدیمی اسکوچیچ استفاده کرد. سرمربی تیم ملی ایران گفت: خیلی‌ها مرا دست کم گرفتند ولی خوشحالم خودم را ثابت کردم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول