اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ارائه خدمات دندانپزشکی به کارگران البرز در تعطیلات عید فطر

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری اردوی رایگان جهادی پزشکی و دندانپزشکی همزمان با هفته کارو کارگر خبر داد.

ارائه خدمات دندانپزشکی به کارگران البرز در تعطیلات عید فطر

عبدالله دارایی، سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز، امروز در حاشیه برگزاری فعالیت گروه‌های جهادی پزشکی و دندانپزشکی ویژه کارگران استان، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته کاروکارگر اظهار کرد: همزمان با هفته کارو کارگر اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با همت و همکاری گروه جهادی پزشکی یاس فاطمی و گروه جهادی شهید عسگری همزمان با عید سعید فطر ویژه کارگران عزیز برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه این اردو ویژه کارگران است، تصریح کرد: هدف ما این است که گامی کوچک در جهت بهره مندی عادلانه کارگران حتی در مناطق محروم از خدمات بهداشتی و درمانی برداریم.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز افزود: هیچ خدمتی در دین اسلام بالاتر و با ارزش تر از کمک رسانی به محرومان نیست و افرادی که در این راستا با کمترین امکانات تمام تلاش خود بکار خواهند گرفت اجر دنیوی و اخروی آنان در نزد پروردگار محفوظ است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول