اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

برای رفع نقص کارت آزمون استخدامی چه کنیم؟

داوطلبان آزمون استخدامی ویژه مشاغل آموزش و پرورش می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

برای رفع نقص کارت آزمون استخدامی چه کنیم؟

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون رشته های شغلی آموزش و پرورش در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

داوطلبان رشته‌های شغلی آموزش و پرورش از روز ۱۲ اردیبهشت امکان دریافت کارت داشتند، داوطلبان باید پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و کارت خود را با دقت ببینند تا ایرادی در مشخصات کارت نباشد.

اما اگر مغایرتی با مشخصات داوطلب بر روی کارت وجود داشت داوطلبان می‌توانند برای رفع نقص کارت اقدام کنند.

در صورت مغایرت در اطلاعات مندرج شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ منحصراً به سایت سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

اگر مغایرت نسبت به جنسیت، معلولیت و شدت معلولیت باشد ضروری است داوطلب مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه کند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون فاقد عکس باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مُهر، واضح نبودن عکس یا اشتباه عکس باشد داوطلب باید با همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود، در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود.

نماینده سازمان سنجش از فردا چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول