اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرآسیایی: جای اشتباه کردن نداریم/ حضور تماشاگران اتفاق خوبی برای فوتبال ایران است

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در بازی مقابل مس رفسنجان می‌دانیم که جای اشتباه کردن نداریم.

سرآسیایی: جای اشتباه کردن نداریم/ حضور تماشاگران اتفاق خوبی برای فوتبال ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی سرآسیایی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و مس رفسنجان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی بسیار حساس و مهمی داریم. درک خوبی از شرایط خودمان و تحلیل خوبی از شرایط تیم مس رفسنجان داریم. آنها پتانسیل بالایی از نظر فنی و کیفی دارند. سرمربی آنها محمد ربیعی از دوستان خوب من است و مدتی با هم کار می‌کردیم و نکات زیادی از وی آموختم.

وی ادامه داد: شرایط را کاملاً می‌دانیم و بازیکنان‌مان هم درک مناسبی نسبت به شرایط دارند و آماده یک بازی مهم و حساس هستیم. می‌دانیم که جای اشتباه کردن نداریم و با تمام وجود برای مردم خوب شیراز و سهمیه فوتبال شیراز در لیگ برتر می‌حنگیم. تمام انرژی خود را به کار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: هر تعداد تماشاگر که از نظر قانون منعی نداشته باشد و بتوانیم در کنارمان داشته باشیم برای‌مان مفید خواهد بود، چون انرژی خوبی با خود می‌آورند. بازی با حضور تماشاگران را دوست داریم، چون بعد از 2-3 سال بازی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد؛ این اتفاق خوبی برای فوتبال ایران است. انشالله هر دو تیم سلامت باشند و در سپس ما بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول